ik ben benieuwd hoe dat zit met verzendkosten en eventueel invoer rechten.. eigelijk is mn vraag voor amerikaanse sites want dat is allemaal hetzelfde als je daar wat besteld. alvast bedankt!
Ik heb weleeens besteld, ik geloof bij Sheepskin shoes. In ieder geval ook een Amerikaanse online shop waar de originele Uggs worden verkocht. Vergis je niet aan de invoerkosten die je nog moet betalen, als je pech hebt is het best veel. Het loont eigenlijk alleen als je meerdere paren besteld. Verkijk je niet op de NL-winkelprijs en de prijs die je er in Amerika voor betaald, hier komt nog een aanzienlijk bedrag aan BTW en invoerkosten bij zodat het daadwerkelijke verschil beperkt is. Maar altijd nog goedkoper
volgens mij verzenden ze sinds kort niet meer naar NL? ik weet wel dat shoestore.net goedkoper is ( de officiële ugg site is duurder qua verzendkosten) en is ook een kortingscode van op internet voor 10% korting, volgens mij was dat SHOEBLOG
staat niks van op de site daantje? PenK betaal je altijd invoerkosten? en btw zit dat niet bij de prijs? ja sorry ik ben echt een leek op dit gebied! en stel ik ken iemand in VS, als die dat koopt en dat naar mij stuurt is de kans op invoerkosten kleiner?
PS; je zou het hier eens kunnen vragen die dames die erop zitten die hebben zelfs meestal zo;n 10-20 paar en bestellen eigelijk altijd vanuit amerika en weten ook de kortingscodes; Uggs Hyve - hyves.nl
je betaald sowieso altijd kosten aan de deur naast de gewone verzendkosten die berekend worden. meestal zijn de kosten rond de 30 a 40 euro aan de deur ik vind het niet superveel schelen of je uit amerika besteld of gewoon in NL, als je de invoerkosten erbij optelt en de 3-4 weken wachttijd, dan ben je zo'n 30 euro goedkoper uit bij de classic modellen ps; ben even voor je aan het vragen of ze nog naar NL verzenden, maar ik meen op de ugg hyve te hebben gelezen dat dat sinds kort niet meer zo is?
nee klopt maar ik zeg het gewoon heel erg graag in dit soort topics Voor het geval dat je het nog niet wist dat je ergens iets gaat kopen waar bij de producten onnodig dieren worden mishandeld en gemarteld. Jou geweten natuurlijk.
BTW zit niet bij de prijs. Lees dit maar eens; KvK: Btw bij import en; KvK: Btw bij import uit niet EU-landen Kijk ook eens bij ASOS.com Heb ik ook weleens besteld. Is een Engels bedrijf meen ik. Soms hebben ze hele leuke aanbiedingen en omdat het een EU land is betaal je veel minder extra kosten.
Thnx penk en Daantje! Bossi dat is bij de namaakuggs gelukkig koop ik alleen de echte. En btw wat ben jij een triest persoon als je zo moet ziemelen!
Het antwoord op je vraag is te vinden op de website van de Douane, daar even kijken dus. Ik vind je reactie naar bosi nogal onvriendelijk, jeetje zeg Helaas heeft ze wel gelijk. Weet niet waar je de wijsheid vandaan hebt dat dat zou gelden voor nep Uggs, maar misschien wil je dat gewoon graag geloven.
Toevallig heb ik afgelopen dinsdag twee paar uggs via shoe-store.net gekregen. De schoenen hebben mij 300 dollars gekost en ik moest nog 76 euro aan douane betalen.
Denk dat jij triester bent De echte is waar het om gaat meid. Kop in het zand is een hele goede strategie Slimmerd
Heel flauw om een topic op deze manier te verzieken! Ze vraagt hier toch helemaal niet om?! TS ik ben een leek dus aan mij heb je verder niet veel haha maar succes!
er mag toch wel worden aangegeven dat er dieren door worden mishandeld? dat zie ik ook niet als topic verzieken meer die reactie erna.. en tja van reactie krijg je weer een reactie
Is dat zo darla? Ik geloof namelijk dat TS enkel een topic opent om te vragen hoe het met de invoer van een product gaat, ik geloof niet dat ze om zo'n reactie vroeg? Als jij hier vraag wat voor vlees iemand vanavond eet, wil je toch ook helemaal niet horen hoe sneu een kippenpootje is? Kom op zeg...
Ikke oh dus iemand mag wel een rotopmerking plaatsen, die ook nog eens totaal nergens aan grenst, maar er mag geen tegen reactie gegeven worden? Apart...