hoi allemaal mijn vader ligt alweer 2 weken in het tweesteden ziekenhuis in tilburg. Hij heeft niet zo veel eetlust- het wordt iets beter. Nu wilde ik graag eens vis meenemen, kibbelingen ofzo, dan snoept de oudste ook lekker mee. Maar we wonen er zelf nogal ver vandaan, dus thuis halen is geen optie. Weet iemand een viswinkel of een goede viskar (op een bepaalde dag in de week) daar in de buurt, zodat het nog warm is als ik in het ziekenhuis kom ? En graag een straat erbij zodat ik het met het navigatiesysteem kan vinden.. alvast bedankt
Op winkelcentrum de Westermarkt zit er ook 1! Dat is gewoon een winkel en vanuit daar ben je met 5 min bij het zkh!
denk idd dat winkelcentrum de westermarkt het handigste is kun je ook elke dag terecht op donderdag ochtend is het daar ook markt en staan er ook wel viskramen maar het is dan wel echt megadruk met parkeren dus ik zou voor het gemak gaan en gewoon op een ander moment dan de markt bij de viswinkel halen.. je bent dan al praktisch bij het ziekenhuis dus warm zal hij zeker nog zijn
ow super meiden! bedankt! Vooral dat het zó dichtbij is dus! En ook handig om te weten: Donderdags beter van niet .