Heb je hem al lang? Ik las op fb commentaar van mensen dat de ketting zwart zou worden? Ik vind er wel leuke bij zitten nl.
Ik heb geen goeie ervaring met ze. Wel met hun service, maar hun sieraden vind ik prut. Dus ik zeg niet doen! Ik heb er een hanger besteld. Een ronde hanger met namen van mijn kinderen erin. In die hanger zat een hartje die bungelde. Alleen toen ik hem binnen kreeg was hij heel anders dan het voorbeeld. Het hartje sloot op de foto mooi aan, in het echt leek hij wel gekrompen. Hierdoor zat er een soort gat onderin. Daarnaast waren de namen enorm klein erin gezet en daardoor was het gewoon een ronde schijf met een mini hartje erin en twee streepjes. Ik heb toen contact opgenomen met ze en ze gaven mij gelijk. Ik mocht iets anders uitzoeken en ze zouden het aanpassen op de website. Ik wat anders uitgezocht, prachtig mooi. Twee hartjes aan elkaar met een geboortesteentje erin en hun naam. Ik kreeg het na 2 weken ( komt uit tel aviv, al hun sieraden) binnen en na 1 week was de hele hanger zwart geworden. Terwijl ik er heel voorzichtig mee had gedaan. Niet omgehad met slapen, geen parfum erop etc. Met een zilverdoekje proberen op te poetsen maar het is gewoon weggesleten ofzo. Weer contact oopgenomen en mocht iets anders uitzoeken of mijn geld terug. Ik heb het laatste gedaan en kreeg dit ook netjes terug. De service is prima maar hun sieraden vind ik niks. Als je op hun fb pagina kijkt zie je ook 1 en al klacht. Ik voeg bij dit bericht foto's toe van mijn eerste hanger. De linker, zo kreeg ik mijn hanger dus. Die andere foto is zoals hij op de website stond. Ik voeg in een ander bericht de foto toe zoals hij geworden is na 1 week.
En dit is de hanger die helemaal zwart was geworden, de achterkant was nog erger. En wederom enorm kleine letters. Terwijl er op het voorbeeld mooie leesbare letters stonden. Inmiddels hebben ze die foto ook aangepast op de website, maar je ziet bijna niet wat er staat
Kaya sieraden en names4ever zijn aan te raden. Google daar maar is op. Ik heb nu een soortgelijke hanger van die twee hartjes van kaya sieraden en de kwaliteit is gewoon zoveel beter. Mijn tante heeft daar ook een hanger vandaan en het is gewoon goed. Mijn zus en moeder hebben bij die andere naam dingen besteld en dat is ook gewoon prima.
Het zwart worden van de hanger is heel normaal....dit is 100% puur zilver. Zoals het in de winkels ligt zit er een laagje over om dat tegen te gaan...dit word zo gemaakt en komt niet uit de fabriek. Je moet dit soort sieraden goed poetsen.
Nou ik heb me een ongeluk gepoetst, maar het wilde er niet af hoor. Ik vind zoiets niet normaal. Hun fb staat ook vol met deze klacht.
Ik ga eens op die andere sites neuzen. Dank je wel. Zoals ik het aan jouw foto zie, is het ook niet het zwart verkleuren van het zilver, maar gewoon koperkleurig uitslaan omdat het nep is of alleen een verzilverd laagje heeft. Ik kocht vroeger op vakantie in Griekenland vaak 'zilveren' ringen die dan nep bleken, die hadden dit ook.
Ik heb positieve ervaring ermee. Ik heb de mijne nu iets meer dan een maand om. En hij is nog niet verkleurt ofzo. Die van mij is wel zo als op de foto stond.
Deze was mijn oog dus ook op gevallen. Erg mooi Twenga! Hopelijk blijft hij er goed uit zien. Ik heb nog nergens anders een soortgelijke kunnen vinden.
Mn moeder heeft die hanger ook met die 2 hartjes met de namen van mn kids! Na een dik half jaar ziet t hangertje er nog perfect uit