Kraamzorg de Eilanden

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door jettje, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Heeft iemand hier ervaring met Kraamzorg de Eilanden?
    Ik ben er erg benieuwd naar :D
    Ik kan kiezen tussen Careyn en de Eilanden.
    En weet niet zo goed welke ik moet kiezen.
    Heb al verschillende verhalen gehoord over Careyn en nu
    ben ik dus erg benieuwd naar de Eilanden.
    Alvast bedankt.

Groetjesss Jetje

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb de Eilanden gehad...het beviel eigenlijk wel!
    Heb de eerste twee dagen een leuke vrouw gehad...toen kwam er een ander die helemaal super was! De laatste zat in de laatste fase van de opleiding (deed alles dus zelfstandig) Er kwam 1 keer per dag een begeleidster om alles door te nemen. Maar ze deed alles super!

Het enige (HEEEEEELE GROTE) nadeel....
    Het duurde heel lang voor ze kwamen!

Het was de bedoeling dat ik thuis zou bevallen...maar helaas moest ik naar het ziekenhuis. Manlief mee natuurlijk....thuis een bende...overal bebloede handdoeken en onderleggers....bed was nog vies...wiegje hoefde niet opgemaakt te worden hadden ze gezegd...want ze staan klaar bij thuiskomst!

Nou niet dus!

Ik ben om 21.50 bevallen en mn man ging om 2 uur ofzo naar huis.

Manlief had nog niets gedaan thuis...die is op bed gevallen en in slaap gevallen (uiteraard de vieze doeken wel wegehaald ;))

om 10.00 kwam ie weer naar het ziekenhuis. # keer de kraamzorg gebeld (vrijdagavond toen Finn was geboren..zaterdagochtend toen hij wist dat ik naar huis mocht en toen we in de auto stapten)
    bij het laatste telefoontje kregen we te horen dat het superdruk was en dat er niet genoeg personeel was....dat ze dus om 12.00 bij ons zouden zijn.
    Om 12.30 kregen we een telefoontje dat het wat later zou worden.
    Ondertussen hebben we samen het bed verschoont en getracht het wiegje op te maken (en dan was het natuurlijk niet goed!!!)
    Manlief alles schoongemaakt.
    om 14.00 heeft mn moeder gebeld waar ze nu bleven....nou om 17.00 was er eindelijk iemand...die is een half uurtje gebleven en is dus zonder te helpen met BV weggegaan.

Ik denk dat dat dus 1 van de grootste redenen is dat Finn niets binnekreeg....ik heb totaal geen begeleiding gehad in de borstvoeding de 1e dag! In het ziekenhuis wel...maar ik ben daar net 12 uur geweest. Finn was wel gelijk aangelegd...en als iemand me hielp ging het ook goed!

Hier dus erg jammer dat ze niet gewoon gelijk kwamen zoals beloofd!
    Vond het ene vreselijk begin van mn kraamweek...maar gelukkig door de leuke dames is dat wel goed gekomen!

Heb wel een klacht ingediend...maar nooit meer wat van gehoord!

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier 2x de eilanden gehad en ben er tevreden over.

Bij de eerste had ik door enorme drukte 4 verschillende kraamverzorgsters maar waren alle 4 leuk en gezellig.

Bij de 2de heb ik dit aangegeven dat ik graag 1 vaste wilde hebben en dat is ook gebeurt en dat was echt een hele goede.
    Was heel erg blij met haar, vond het jammer dat het afgelopen was na die dagen.

4. stral

stral Actief lid

6 jul 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu de Eilander.vandaag is de eerste dag.Ik heb wel een telefoontje gekregen dat er zullen verschillende dames komen.mvv drukte.Ik vind niet erg en ik begrijp het ook.Ziekenhuizen zijn bomvol met bevallende vrouwen.
    Maar de service vond ik goed.En ben nog wel tevreden.

5. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi

ik heb ook de eilanden gehad 7 dagen
    en ik vond het een super vrouw
    wel op leeftijd maar dat vind ik juist goed want dan denk ik van ze heeft ervaring hwaaaa

alleen als ik nu de 2e kind heb
    dan zal ik liever en als het mogenlijk is dan in een dag door komen
    niet meer 2 uur smorgens en dan komt ze nog 2 uur smiddags
    het liefst wil ik nu of smorgens 4 uur of smiddags
    zodat ik meer ken rusten
    want nu kwam ze van 8 tot 10 en dan kwamen er bezoek tot 12 uur en dan wou ik liggen en dan kwam de kraamhulp weer om 1 uur tot 3 uur pffff
    maar ik had ook moeder en kind zorg aangenomen
    dus misschien daarom
    maar als het zover zal zijn dan zal ik zeker weer de eilanden voor kiezen

liefs Citta

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hier ook een tevreden 'klant' van de Eilanden. De eerste dag kwamen wij rond 13.00 uur thuis uit het zkh en kwam er een kraamverzorgster vertellen wat we in de nacht konden verwachten e.d. was een hele leuke jonge meid.

De volgende 4 / 5 dagen kregen we een hele leuke vrouw die zelf op het punt stond om oma te worden, werd echt in de watten gelegd door haar, de laatste paar dagen kregen we een andere vrouw, zij was ook enorm aardig.

Al met al; erg tevreden, we hebben nu wederom voor de Eilanden gekozen!

7. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
    Ik denk dat ik wel voor de Eilanden gaat.
    Hopelijk krijg ik net zo een positieve ervaring als jullie. :D

Groetjesss Jetje

Deel Deze Pagina