Dag dames, Voor m'n bevalling slikte ik al zo een 10 jaar de Yasmine pil. Na m'n bevalling weer mee begonnen, maar omdat ik telkens bruin verlies had en ongesteld werd voordat de pilstrip op was iom de huisarts gestart met de microgynon 30. Deze slik ik nu 3 maanden en ja hoor nog steeds bruin verlies en ongesteld voordat de pilstrip op is. Morgen een afspraak met de huisarts, want dit is bloed irritant.. Herkenbaar?
Ik heb dit ook gehad! Zo irritant! Heb wel 6 verschillende pillen gehad en niets werkte! Totdat ik de nuva ring ontdekte! Wat heerlijk, nooit meer bruinverlies, ik voelde mij veel frisser zeg maar! Nu ik gestopt ben met de pil is het bruinverlies weer terug en blijk ik een laag progesteron gehalte te krijgen, krijg hier nu pillen voor de 2e helft van de cyclus, maar waarschijnlijk zit er ook iets van progesteron in de nuva ring. Ik zou die echt proberen als ik jou was.
Dankje voor je reactie! Ik zal het in gedachten houden eerst kijken wat de huisarts te zeggen heeft. Heb gister ook een gesprek gehad met vriendlief en misschien stop ik wel helemaal met de pil.. Scheelt weer ontpillen later Alleen Tsjaa ongesteld in vakanties enzow zit ik ook niet op te wachten maar heb begrepen dat er wel een tijdelijke pil bestaat om je menstruatie uit te stellen..