doorbraakbloeding

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door elsie22, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

meiden,

7 maanden geleden ben ik bevallen, slik nu weer de pil maar heb nu een doorbraakbloeding, duurt nu al bijna een week, en moet nog maar een week de pil, is dit normaal?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, na de 1e bevalling had ik met de pil bijna iedere maand wel doorbraakbloedingen. Als een gewone menstruatie. En als dan m'n strip afgelopen was, kwam m'n gewone menstruatie er nog overheen... érg irritant...
    Tja, wat is normaal? Ik weet niet hoe lang je de pil alweer slikt? Het kan zijn dat hij inmiddels gewoon wat te licht is.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik slik hem sinds 5 maanden weer ofzo. misschien maar eens om een wat zwaardere vragen. maar moet ik nu deze week nog afmaken of stoppen?

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Sinds mijn bevalling 1,5 jaar geleden heb ik ook veel last van doorbraakbloedingen. De ene keer langer en heviger dan de andere. Deze week had ik een keer de pil 's avonds ingenomen i.p.v. 's ochtend en zelfs daar reageerde ik op.....gggrrrrr.

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik ben na de bevalling begonnen met de microginon na een tijdje 3x niet ongesteld gweest en toen een aantal maanden steeds doorbraak bloedingen daarna overgestapt op de trynordiol (3 fase pil, deze had ik voor de zwangerschap ook maar wou zelf wat lichters) was voorheen altijd 5 dagen ongesteld nu max 3 dagen en weer begonnen doorbraak bloedingen + opgezette buik pijnlijke buik net harde buiken en vocht uit tepels (volgens h.a bijverschijnsel pil) nu weer overgestapt op een andere pil 1 fase en steeds getest omdat ik dacht zwanger te zijn testen zijn en blijven negatief

je moet deze strip nog afmaken en dan overstappen op een andere pil (de eerste 7 dagen ben je niet beschermd!!!) tussendoorbloedingen komen vrij veel voor maar het hoeft beslist niet, ik vond het erg vervelend

6. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    IK heb nog geen kinderen maar toen ik 3 jaar geleden nog de pil slikte had ik dat ook iedere maand vandaar dat ik nu de mirena draag. Ik weet niet of dit iets met bevallen te maken heeft bij jou??

Maar vervelend is dit wel

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb er voorheen nooit last van gehad en nu ineens wel maar dit is de 2de keer ofzo. vind het alleen gewoon vervelend.

8. Within

Within Niet meer actief

Als het aan blijft houden zou ik gewoon een andere pil aan je HA vragen. Wel deze strip afmaken, anders ben je onveilig.

Bij een nieuwe pil meteen beginnen zodra je ongesteld bent (1e dag) en je bent direct weer veilig.

Deel Deze Pagina