NDat ik hem had laten plaatsen kreeg ik een infectie aan de baarmoeder. Ik bleef mijn ongi houden, moodswings, depressief, angstaanvallen maar die heb ik mijn hele leven al. Was nu wel erger vond ik. Voelde mij op een gegeven moment rot. Zw test gedaan. Was niet zwanger. Bleef mij echter naar voelen. Toen heb ik gezegd. Dat ding eruit. 1,5 week later voelde ik mij nog klote en voila ik bleek al 8,5 week zwanger. Het kan dus zeker wel, zwanger worden door de spiraal heen. Kleine kans maar tch. En toch geloof ik wel dat de spiraal een van de meest betrouwbare ac is. Voor mij dus alleen niet. Ps: ik had het ding al een jaar en volgens ha zat hij goed.
Ik ben eigenlijk altijd erg tevreden geweest over mijn spiraal. Tot de laatste 6 maanden kan ik dat ding wel vervloeken. Zoals je in mijn topic kan lezen krijg ik nu allemaal "bijwerkingen" Pijnlijke borsten, opgezette buik, steken in mijn onderbuik, en gisteravond zijn de Montgomery kliertjes op tepelhof ook feest aan het vieren, Mood swings, moe etc noem maar op. Ook heb ik een cyste op m'n rechter eierstok dankzij het spiraal. Morgen naar de gyn, denk dat ik hem eruit laat halen! Ik heb hem vanaf augustus 2010.
Hier een zeer tevreden mirena gebruikster. Heb hem sinds sept 2009 en tevreden! Enige min puntje is dat je idd soms last kan hebben van bloedcystes maar die verdwijnen na paar weken vanzelf dus daarvoor ga ik niet meer naar de arts. Amper nog menstuatie mss 1-2 daagjes iets maar genoeg aan 1 inlegkruisje! Als er een 2e kindje is geweest binnen paar jaar zou ik het zo opnieuw laten zetten!!!