Hoi allemaal! Ik ben benieuwd naar jullie eventuele ervaringen. Heb de laatste tijd steken net boven het schaambot en voel me vaak wat 'anders'. Vanmiddag gecheckt of ik de touwtjes van de mirena nog voel... Normaal waren die heel erg kort (huisarts heeft ze toen ook zo kort mogelijk geknipt), nu waren ze dus heel erg lang... Ik sprak de huisarts assistente daarna en ik moet meteen morgen ochtend komen. Ik ben benieuwd of dit vaker f gebeurd en wat bij jullie de symptomen waren? En bleek je ook nog zwanger te zijn? Liefs, Wolkje
Heb je het spiraal al Een tijdje? Ik heb zelf de ervaring niet maar een kennis van mij is zwanger geraakt nadat het spiraal is verplaatst. Of deze verzakt was of terug geschoten weet ik niet. Laat het gewoon nakijken dan heb je zekerheid
Ik heb na mijn bevalling ook een spiraal gehad, bleef erg bloeden en had het gevoel hem te voelen ofzo. Toen hebben ze gekeken, zat goed volgens gyn. Na nog een paar weken bleef ik dit gevoel houden, echt of zat erniets "tussen" mn benen, ook rare krampen in mn buik indd. Heb gevraagd of ze m konden verwijderen, toen bleek hij dus wel verzakt te zijn. Ik bleef een hele tijd ongesteld en was heel hevig, dus weet niet zeker of die krampen van menstruatie waren of van de verzakking. Ik ben iig blij dat ie eruit is