lange cyclussen en het uitblijven van je ongesteldheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asieben, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asieben

asieben Lid

16 feb 2009
    11
    0
    0
    secretaresse
    eindhoven
    Hallo,

Mijn cyclussen zijn ongeveer 47,47, 35 en nu heb ik al 6 weken na mijn eisprong geen ongesteldheid meer gehad en de zwangerschaptesten zeggen dat ik niet zwanger ben...
    De huisarts wilt me pertinent niet doorsturen voordat we een jaar bezig zijn. weet iemand of er iets aan de hand is?

groet

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi,
    Vooreerst: wat een rot HA zeg! Ik weet niet hoe het bij jullie in NL is maar kunnen jullie niet op eigen houtje een afspraak maken bij een gyn? Die kan je toch beter helpen dan die eigenwijze HA'en!
    Ikzelf heb ook erg lange en wispelturige cyclussen (47-35-53-?) en ga deze keer mijn ei proberen te vinden met ovulatietesten...
    Weet je zeker dat je 6 weken geleden een ei hebt gehad? Hoe weet je dat? Want anders kan het ook gewoon zo zijn dat je ei nog moet komen of net geweest is... Wanneer was je laatst ongesteld?
    Groetjes

3. asieben

asieben Lid

16 feb 2009
    11
    0
    0
    secretaresse
    eindhoven
    Ik doe dus ook ovulatie testen en hij was 6 weken geleden echt positief...daarna had ik ongeveer een week later slijmerig bloedverlies..(innesteling?) ik krijg ook strea op mijn buik terwijl ik niet aankom ik snap er werkelijk niets meer van...en word aardig wanhopig vooral nu de huisarts niet mee wil werken

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Als jij voelt, dat het niet goed zit, terug naar je ha om een verwijzing vragen. Desnoods iedere week bij hem op de stoep staan, totdat hij het zo beu wordt, dat hij je doorstuurt. :)

5. asieben

asieben Lid

16 feb 2009
    11
    0
    0
    secretaresse
    eindhoven
    Bedankt maar ik sta al elke week bij haar op de stoep maar ze weigerd gewoon volgende week woensdag gaat mijn man mee en als ze dan nog weigerd dan vraag ik een second opinion aan..Het is toch raar dat je strea krijgt en mijn buik word dikker en is gevoeliger (kan waarschijnlijk helemaal niet naar 8 weken zwangerschap) de huisarts houdt vol dat ik tot de groep vrouwen behoor die pas heel laat positief testen

groetjes

6. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Maar waarom doet ze dan geen bloedtest?

7. asieben

asieben Lid

16 feb 2009
    11
    0
    0
    secretaresse
    eindhoven
    zij ziet geen problemen en wilt dit dus niet doen ze wil wachten tot ik positief test (ze heeft zelf 3 kinderen misschien ging het bij haar allemaal zo makkelijk)

O,ja ik hou al vanaf januari temp lijsten bij en de afgelopen cyclus is er geen pijl op te trekken de ene dag is ie laag 36.6 (normaal 36.4) en de andere dag 37.0...zucht je word hier zo wanhopig van

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    #8 Babii, 17 jun 2009
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
    Ik heb vandaag gewoon zelfstandig een afspraak gemaakt bij de Gyn in Woerden :)

Had geen doktersbewijs nodig, gaat ook om me lange cuyclussen....

www.zuwe.nl ;) Oveirgens moet een HA je doorsturen... Bel anders het ziekenhuis :)!!! Vertel dit verhaal..

9. asieben

asieben Lid

16 feb 2009
    11
    0
    0
    secretaresse
    eindhoven
    ik wist niet dat dat kon dacht dat je altijd een verwijzing nodig had van de HA

groetjes

Ps heb sinds gister wel een soort van buikpiijn rechts onder in mijn buik en een gespannen buik

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wat jammer dat jullie in NL een verwijzing nodig hebben... :( Het zou toch een pak minder geld kosten en eenvoudiger zijn moest je gewoon rechtstreeks een afspraak kunnen maken bij de gyn...

11. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ineke1983: Ze zijn dan bang, dat iedereen op eigen houtje zomaar naar het ziekenhuis draaft. De ha filtert nu de mensen eruit, die hij gewoon kan behandelen. Maar je hebt best eigenwijze ha ertussen zitten.

Deel Deze Pagina