Omdat ik ongesteld zijn haat, slik ik de pil vaak een paar maanden achter elkaar zonder stopweek. Max 4 strips en dan stop ik een weekje. Ik heb de eerste 3 pillen van mijn ‘laatste’ strip geslikt en ben vandaag gaan bloeden. Nog nooit gehad, dus ik weet niet wat ik moet doen Meteen stoppen met de pil? Of kan ik mijn strip het beste gewoon afmaken? Als ik nu stop, kan ik dan gewoon weer op donderdag starten met een nieuwe strip? De donderdag is echt al járen mijn ‘eerste-pil-van-de-strip’-dag. Bedankt alvast!
Ik slikte de pil ook altijd maanden door. Op een gegeven moment kreeg ik ook wel last van doorbraakbloedingen. Zodra die begonnen, stopte ik een week. Ik heb werkelijk nog nooit bijgehouden op welke dagen ik stopte. Dat was echt elke keer een andere dag Dus als ik jou was zou ik nu gelijk een stopweek inlassen en volgende week zaterdag de volgende pil weer nemen.
Inderdaad gewoon stoppen en dan een weekje later aan een nieuwe strip beginnen. Ik kan nooit drie strips achter elkaar slikken. En oh wat haat ik die doorbraakbloedingen! Altijd op het verkeerde moment!