Hoi meiden!!!!!! Ik denk dat ik net de hik van m'n kleine heb gevoeld. Ik voel 'm pas sinds een dag of 8 en net zeker 5 minuten ritmisch. Moet de hik geweest zijn, toch??? Oh gek, maar ik ben echt blij, weer een mijlpaaltje voor me... Herkennen jullie dit??? Groetjes Claire
WAT leuk!!! Ik heb geen idee hoe de hik voelt Heb de baby wel al veel gevoeld.. Vanaf week 16 al.. Kan je dus niet zeggen of het de hik is.. Maar altijd leuk om de beeb te voelen toch?! Liefs
Ooh dat klinkt leuk! Werd al blij van het lezen van het kopje van je topic! Ik herken het nog niet, heb dan ook nog helemaal niets gevoeld. Dus ben heel benieuwd..! Wat bijzonder, geniet er maar lekker van!
leuk zeg, kan best hoor dat je dat nu al kunt voelen. Later wordt het wel duidelijker, ik kreeg er soms zelf ook echt zo'n 'hik-gevoel'van. Inderdaad weer een mijlpaal en bewijs dat er een echt mensje in je buik zit!
Wat leuk!!! Klinkt idnerdaad als de hik! Aandoenlijk gevoel vind ik dat altijd!! Ukkie krijgt bij mij ook de hik als ik bijv iets eet of drinkt wat zoet is. Gisterochtend had ik een stuk hele zoete meloen, whahah en tien minuten later had Uk de hik! Straks ga je dat alleen maar duidelijk voelen! Geniet ervan! xx sas
Wat superleuk voor je!!!! Ik kan ook niet wachten tot ik (herkenbaar) iets voel. Lijkt me zó bijzonder! Geniet!
Als er tikjes zijn die om de seconde komen, zijn het idd hikjes! Op het laatst was het elke dag bij mij en begon het onderhand wel te irriteren. Maar leuk dat je het nu voelt
Hier ook elke dag minimaal 1x de hik, haha. Soms denk ik ook van ALWEER??? hmmpff Leuk is dat hè! Je zal het met de weken alleen maar duidelijker voelen. En op een gegeven moment kun je het aan de buitenkant zien
jajazal de hik geweest zijn! Een regelmatig getik (niet hard)...grappig he?? Ik heb het ook wel vaker gevoeld. Nu laatste tijd niet zo vaak omdat die kleine ff anders ligt. Enne ja, op en gegeven moment zie je je buik op en neer gaan hahahaha!video altijd bij de hand Nu met 31 weken voel ik af en toe een flinke scheut dat het pijn doet! (bij beweging van de kleine) maar ook dat is juist weer ontroerend hahaha! geniet ervan!
Woow daar ben je dan wel vroeg mee, maar dat kan vast wel. Ik voelde het voor het eerst pas met een week of 28.
Ik heb het (achteraf) ook eerder gevoeld en best vroeg, met 14 weken (eerste kindje)...het kan wel...is maar net waar de baby zit denk ik!