Wij hebben het nieuwste model Joolz besteld in de kleur zand. Maar nu werden wij gisteren gebeld dat hier alleen een zwarte parasol bij te verkrijgen is. Weet iemand of hier ook een andere kleur van te verkrijgen is(volgens de verkoopster niet). Of dat er van een ander merk de parasol op past. Volgens de verkoopster was deze parasol speciaal gemaakt voor de dikkere buizen van de Joolz. Ik hoor graag ervaringen! Alvast bedankt
Ik heb ook de joolz en volgens mij is de parasol idd alleen in het zwart. Je zou eens op de joolz hyve kunnen kijken of er daar iets staat. ik kan me herinneren wel eens iets gelezen te hebben over parasols.
De Joolz parasol is er alleen in het zwart. En alleen de parasol van joolz kan op de wagen, omdat het een ovaal frame is. Een universele past er helaas niet op.
Mijn joolz bevalt uitstekend! De wagenbak is lekker ruim en hij draait heel soepel enzo. (wel de voorwielen goed gesmeerd houden). Ik ben alleen wel benieuwd hoe lang Thijmen in het zitje kan. Thijmen is niet zo'n smal/klein kindje dus het ziet er soms wel krap uit. Ik heb trouwens nog de eerste variant (de Bloom). Volgens mij zijn er in de nieuwe wel wat verbeteringen (bijvoorbeeld de kap van het zitje).