Volgende week is mijn vriend jarig en ik kan niet goed bedenken wat ik hem zou kunnen geven. Hij wil wel graag iets voor de kleine waar hij straks wat aan heeft bijv een draagzak daar heeft hij het al vaker over gehad . Hebben jullie misschien nog andere ideeen zodat ik wat meer kan kiezen ?
mmm geen idee meid... Ik zou niets kunnen bedenken voor Iman wat mijn man zou kunnen gebruiken haha... Misschien een rompertje van zijn favo voetbalclub of zelf iets laten bedrukken voor de baby bij www.simplycolors.nl (bv papa is the best of zo)
Hmm, baby minded mannen kado's.. zou ik toch als man zo moeten kunnen bedenken... Mischien een goeie webcam voor op de babykamer zodat hij op het werk toch af en toe even naar de kleine kan kijken? (ook handig naast de babyfoon denk ik) Een draagzak, geen idee of het handig is, verschilt vast per persoon. En 8 weken, heeft hij het boekje van kluun al "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!"? Ook als je man, net als ik, geen lezer is, dit leest hij, absoluut! Het is humor, maar ook nog nuttig... tsja, moeilijk verder...
Bij Prenatal hebben ze verschillende dingen voor papa's. Erg leuk. Verder kan je idd een buikdrager, rugdrager of draagdoek kopen. Is heel fijn en nog een nuttig kado ook. Het boek van Kluun is ook leuk.
Idd boek van Kluun, hilarisch, ook voor jezelf. Maar als hij het al over zo'n buikdrager had, waaron doe je dat dan niet gewoon?