Ervaringen Mutsy 4-Rider

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Minnie78, 31 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo allemaal,

Volgende maand gaan we de kinderwagen kopen!
    Ik denk dat het de Mutsy 4-Rider gaat worden.
    Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van anderen over deze kinderwagen!

Groetjes, Minnie

2. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Ja ik vind hem super, we hebben de lightweight versie. Stuurt super licht en wat ik ook heel fijn vindt, is dat je de duwstang met 1 hand hoger en lager kunt zetten.

Die wieg ligt wat hoger wat ik ook fijn vond. De buggy vind ik mwahmwah maar totaal geen spijtnvan de aankoop. Vergeet vooral niet de boodschappenmand aan te schaffen! Die is echt mega ideaal.

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ik sluit me aan bij MissJopie. Heel fijne wagen, rijdt soepel en licht. Met 1 handt te besturen, en erg stabiel (als je bijv. met veel boodschappen in de wagen rijdt, of als je met honden loopt).

4. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi.

Wij hebben hem ook en vinden het een prima wagen. Het enige nadeel is dat hij best groot is als je hem opvouwt. Maar zowel de wieg als de buggy vinden we erg prettig. De buggy kan je ook naar jou toe laten kijken. Vooral in het begin vond ik dat heel prettig. Als je kindje dan wat groter is, kan je hem omdraaien. En inderdaad die boodschappenmand is ideaal! Veel succes met je keuze en aanschaf!

Groetjes Mariska

5. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Bedankt voor jullie reacties!
    Mijn vriend denkt dat de wagen nog redelijk groot is als je 'm opvouwt. Klopt dit? En zijn de wielen er makkelijk vanaf te halen?

6. Veronique79

Veronique79 Niet meer actief

wij hebben hem ook en ik vind hem super. Idd rijdt lekker soepel en licht, makkelijk met 1 hand te sturen en de bak lekker hoog.

Het enige nadeel is dat het frame vrij groot blijft bij inklappen. De wielen zijn er met 1 knop vanaf te halen, maar het blijft vrij groot. Ik heb een toyota yaris en als het frame in de kofferbak ligt, past de bak er niet meer bij, die ligt dus op de achterbank.

7. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb een Smart Fortwo en als ik de wielen er afhaal dan kan het onderstel+reiswieg in de achterbak.

8. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Ik lees even mee omdat ik ook op zoek ben naar een kinderwagen.

Is de hoogte van de wieg vergelijkbaar met een Joolz? Kan de kinderwagen in de tram/bus? (woon in Amsterdam).

9. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Ja hij blijft idd wat groot bij opvouwen maar dat maakte ons niet uit omdat we toch een station hebben. Maar in onze Suzuki Swift past ie ook gewoon in de kofferbak terwijl devwielen er nog aan zitten. Maar hij is wel ingeklapt iets groter als de meeste andere. Maar verder istie top.

De bak van de joolz is wel wat lager. De joolz vond ik wel heel mooi om te zien, maar de duwstang kun je alleen verstellen met 2 handen, aan de linker en rechterzijde.

10. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ik ben ook aan het kijken voor een Mutsy..
    Wat is het verschil tussen een 4 rider en transporter?
    Echt geen verstand van kinderwagens..

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    transporter kan het kindje niet naar je toe zitten.

hier ook 4rider. heb al het bekende probleem gehad (klapperen van wielen) maar werd prima opgelost door baby-dump.

ook een stationwagen, dus dat ie wat groot blijft maakt niet zo enorm uit.

12. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hier ook de 4Rider. Achteraf gezien niet goed nagedacht over het onderstel. Zeker als je die een aantal keren per dag in en uit de auto moet halen wordt het erg vervelend. Wij hebben een citroen C3 en het onderstel kan in de kofferbak met 1 wiel eraf, maar dan is de kofferbak vol. Wagenbak moet dus op de achterbank dan.

Ook vind ik de wagenbak redelijk klein. Ons zoontje is nu 6 maanden, kan nog niet zelfstandig zitten en hangt dus scheef in de buggy inzet, maar de wagenbak is te krap met zijn 71cm.

Verder hebben wij bij aankoop 4x een nieuw onderstel gehad omdat deze scheef was. Wel netjes opgelost hoor door de Babydump, maar vervelend was het wel.

*eigenlijk niet goed nagedacht over de aankoop dus, maarja....toen ik zwanger was vond ik hem MOOI en de rest kon me denk ik gestolen worden toen :):D*

13. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    De hoogte is redelijk vergelijkbaar. We hadden eerst de Mutsy 4-rider en nu de Joolz Nautic Edition. De reiswieg van de Joolz is wel wat ruimer, daar kon ze met 6 maanden nog in, de Mutsy was ze na 4,5e maand al uitgegroeid..

Deel Deze Pagina