dubbele babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Antares, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Ik vroeg me toch af, heb me er niet zo goed in verdiept of mensen me kunnen adviseren waar ik die kan halen. En welk merk goed is.

Onze dochter is nog niet zo zelfstandig dat ze alleen de trap af kan, en wij wonen in een nieuwbouwhuis waardoor je haar soms niet hoort huilen als de tv aan staat. Nu komt er in januari een 2de en die gaat net zoals zuslief gewoon in bedje slapen overdag en snachts. Maarrr...dan heb ik 2 babyfoons nodig dus.

Ik vind dat een beetje overbodig, wat ik dus zoek is een station voor beneden waarop je 2 stations boven en zolder kunt horen, en ook weet welke het is.... Is er zoiets of niet?

Groetjes,
    Miranda

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

er is er 1 van alecto die kun je uitbreiden met meerdere units en 1 ontvanger

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben er wel een 2de babyfoon bij gekocht.
    Onze dochter is al wel 2 en half...maar als ik in de woonkamer ben, en zij op haar slaapkamer dan hoor ik haar echt niet!
    En ze wordt ook nog wel eens s'avonds wakker....dus ik ben blij dat ik er nog 1 heb gekocht.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het is goedkoper om gewoon een 2e babyfoon erbij te kopen, het enige verschil is 2 handsets. Ik vind dat ook wel handig, 's nachts hoor ik met mijn duffe kop het verschil vaak niet als 1 van de 2 mama roept ;).

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb ook 2 babyfoons.....1 Alecto DBX88 en 1 Alecto DBX85. Gaat prima!

Deel Deze Pagina