Hey, Ik vroeg me toch af, heb me er niet zo goed in verdiept of mensen me kunnen adviseren waar ik die kan halen. En welk merk goed is. Onze dochter is nog niet zo zelfstandig dat ze alleen de trap af kan, en wij wonen in een nieuwbouwhuis waardoor je haar soms niet hoort huilen als de tv aan staat. Nu komt er in januari een 2de en die gaat net zoals zuslief gewoon in bedje slapen overdag en snachts. Maarrr...dan heb ik 2 babyfoons nodig dus. Ik vind dat een beetje overbodig, wat ik dus zoek is een station voor beneden waarop je 2 stations boven en zolder kunt horen, en ook weet welke het is.... Is er zoiets of niet? Groetjes, Miranda
Wij hebben er wel een 2de babyfoon bij gekocht. Onze dochter is al wel 2 en half...maar als ik in de woonkamer ben, en zij op haar slaapkamer dan hoor ik haar echt niet! En ze wordt ook nog wel eens s'avonds wakker....dus ik ben blij dat ik er nog 1 heb gekocht.
Het is goedkoper om gewoon een 2e babyfoon erbij te kopen, het enige verschil is 2 handsets. Ik vind dat ook wel handig, 's nachts hoor ik met mijn duffe kop het verschil vaak niet als 1 van de 2 mama roept .