ervaringen mutsy duoseat en waar te koop

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sann, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik heb op internet zo'n duoseat gezien voor op de mutsy kinderwagen en dat lijkt me wel wat. Zijn er mensen die er eentje hebben en hoe bevalt ie?
    Ik wil m dan via mp kopen maar wil m eigenlijk wel eerst s ergens in het echt zien, maar kan niet echt vinden welke babyzaken ze hebben.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De duo seat mag alleen op de Urban rider van mutsy. Het model met de 4 even grote wielen, waarvan de achterkant zwenkt. Er zijn mensen die hem ook gebruiken op de 4rider met de luchtbanden (2 kleine zwenkwielen voor en 2 grote wielen achter) maar dit is alles behalve veilig en komt bij mutsy niet uit de test. De 2 voorwielen kunnen namelijk afbreken.

De duoseat zelf is behoorlijk zwaar en het achterste zitje met reisnestje is maar klein en ligt niet helemaal recht.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik zie overal op sites staan waar ie nieuw te koop is) dat ie ook gewoon op de 4-rider kan. hoe weet jij dan zo zeker dat ie alleen op de urban rider mag?

4. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ik heb hem net bij babypark besteld. In de vestiging in Gouda hebben ze hem in elk geval staan, mocht je willen kijken. Misschien in de andere vestigingen natuurlijk ook.

Hij wordt door Mutsy idd alleen op de Urban Rider aangeraden, vanwege stabiliteit, maar hij kan ook op de 4-rider, want het is hetzelfde klik-systeem. Hij schijnt vaak op de 4-rider gebruikt te worden (heb ik zelf ook, maar uiteraard nog niet geprobeerd).

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    aha, duidelijk. ik heb mutsy ook nog ff gemaild om navraag te doen. Moet er s even over nasdenken dan of het wel echt veilig is. tis neit zo dat ik m alleen nog maar zo ga gebruiken dan. tis echt voor de weken dat mijn man niet thuis is en ik in mn eentje met 2 kids loop.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Omdat ik zelf in een babywinkel werk en wij mogen van Mutsy de duoseat niet aanraden op een ander frame als de Urban Rider. Willen mensen hem toch op een ander frame gebruiken moeten wij dit noteren op de bon van mutsy vanwege de garantie en aansprakelijkheid.

Deel Deze Pagina