Mijn dochter is 10. Destijds heb ik een aantal gratis babydozen ontvangen. Nu staat me er iets van bij dat er een consulente aan huis kwam die nog van alles probeerde te verkopen. Maar dat is al weer zo lang geleden dat ik niet meer precies weet bij welke doos dat was. Nu zou ik graag weer zo'n doos aanvragen, maar ik zit niet zo te wachten op allerlei verkoop-dames... Dus mijn vraag is: Welke doos kan ik aanvragen zonder daarna lastig gevallen te worden?
Ik heb niemand aan de deur gehad. Ben wel gebeld door ouders van nu, vanwege de doos. Ze probeerden me een abonnement op hun tijdschrift aan te smeren.
Ik heb een speciale baby mail adres aangemaakt voor alle reclame. Daar moet je wel goed op letten dat je dat niet aanvinkt. Volgens mij 1 keer gebeld maar waarvoor weet ik niet meer.
Ik heb de blije doos en de doos van baby dump gehad en geen belletje gehad want telefoonnummer vroegen ze niet. Bij deze 2 zit je ook nergens, buiten reclame om (wat je kunt uitzetten), aan vast. De reclame komt op mijn reclame e-mailadres
Alleen ouders van nu heeft 1x gebeld om een abbonnement aan te smeren, verder geen ongewenste reclame e.d
Hier net zo; reclame-emailaccount gebruikt en net twee cijfertjes van mijn mobiele nummer omgedraaid. Die vrouw bij ouders van nu was namelijk in 2012/2013 ontzettend opdringerig. Ik was maar wat blij dat ze na een minuut of 8 een keertje had opgehangen. Wat een verschrikking. Verder geen huisbezoek ofzo gehad gelukkig
De email spam van de ouders van nu doos is echt irritant. En via je email krijg je ook de uitnodiging voor de doos. Ik gebruik mijn gewone mail, maar zodra ik de uitnodiging voor de baby doos heb blokkeer ik ze. Het is dat ik graag dat Disney boekje wil