Zijn er mensen met goede/minder goede ervaringen met de Mutsy Evo? Ik heb deze op het oog omdat hij licht in gewicht is, klein opgeklapt kan worden, de reiswieg 10 cm langer is dan de meeste kinderwagens en omdat ik hem gewoon mooi vind. Maar ik hoor graag ervaringen van mensen die hem hebben.
Wij hebben hem niet gekozen, ondanks dat we hem wel fijn vonden rijden/duwen. De bak van de wieg is namelijk maar 75 cm groot en aangezien vriendlief bij de geboorte al 56 cm was, durfden wij de gok niet te wagen dat we de wieg dan lang genoeg konden gebruiken.
wij hebben de musty transaction en zijn er super blij mee ,alleen zit ik met het nadeel dat ik veel met het openbaar vervoer ga en de achterwielen op de oudere bussen niet door de deur raken maar voor de rest bangelijk goede kinderwagen
Wij hebben precies dezelfde, kleur ook. Alleen hij staat nog nieuw op de zolder te staan omdat de baby nog niet geboren is. Maar wel mee rondgereden bij Babypark en bevalt ons heel erg goed! (anders ook niet gekozen hihi) Kijk ernaar uit om hem in gebruik te nemen.
Hihi mag ik jou een vraag stellen: zou jij (als het uitkomt) de binnenmaat van de reiswieg in de lengte willen opmeten?? Op de website staat dat de reiswieg 87 cm is (buitenmaat) en kan me gewoon niet voorstellen dat de binnenmaat dan ineens 75 cm is.
ik heb ook de evo.. heb even de maat van het matrasje in de lengte gemeten en kom toch echt niet verder als 73 cm over de evo ben ik hele tevreden, prima wagen! nu 3 maandjes gebruik. Krijg er veel complimenten over. Zijn er anderen die hem ook 3 maanden gebruiken? hoe zien bij jullie de banden eruit? Bij mijn bandjes komt een diepe lijn/snee in t midden en vroeg me af of dit hoort.. het is op alle banden en overal tegelijk, slijtage? Lijkt me vrij snel?
Ik ga zo even kijken voor je met de CM. Maar de buggy kan je ook zo instellen dat je kleintje daar ook snel in kan liggen, heb daar juist goed op gelet. Onze eerste zoon was de wagenbak nlk. na 5 maanden helemaal zat en ging toen over in de ligstand van de buggy. (Je kan het voeteneind omhoog zetten en een soort van bak creeeren, ideaal.)
Hier nu 3 weken in gebruik en vind m heerlijk rijden, lekkere kleine draaicirkel ook heel handig in winkels, en idd buggy inzet kan goed plat zodat hij mocht hij niet meer in de reiswieg passen makkelijk daarin kan! Ik ben echt fan van de wagen! Hier zag je idd na een keer buitenal slijtage op de banden maar heb niet t idee dat t erger wordt na een paar keer meer t verschil tussen nieuw en gebruikt. Maar rijd er nook nog geen 3 maanden mee....