Ervaringen Mutsy lightweight met foambanden

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Indy73, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indy73

Indy73 Lid

14 aug 2007
    47
    0
    0
    Wie heeft er ervaring met de Mutsy lightweight met foambanden?

Wij hebben al enige tijd geleden de leightweight met foambanden besteld omdat manlief geen vertrouwen heeft in de one spoke luchtbanden. Dit omdat hij op internet heeft gelezen dat hier veel problemen mee zijn. Ik heb me onderhand ook ingelezen en het schijnt dat de problemen die kwamen door een productiefout ondertussen zijn opgelost. Dus ik zou de wagen liever omruilen voor de one spoke met luchtbanden omdat je hiermee meer vering hebt en dat lijkt mij wel zo prettig voor mij als voor mijn kindje. In de winkel zeggen ze dat het niet zo heel veel verschil maakt en dat het voordeel van de foambanden is dat ze nooit lek kunnen gaan. Das natuurlijk ook weer waar maar hoe vaak zal dat voorkomen? En om mij heen zie ik alleen maar mensen rijden met de one spoke en heel zelden zie ik iemand met de leightweight versie rijden.
    Wie geeft advies?

Groetjes,
    Indy

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    lekke banden komen toch nog wel eens voor hoor, helaas.
    Ik heb geen ervaring met foambanden, ben alleen blij dat wij onze bandjes heel makkelijk konden kopen en dus vervangen, nu hebben we een reserve bandje.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hadden ook de normale banden besteld maar door een foutje de luchtbanden ontvangen..... dit zo gelaten..ik was ook bang op een lekke band maar tot op heden nog niet gehad....
    het ligt er ook aan waar je veel loopt..harde of zachte ondergrond....

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb de versie met foam banden en ik ben er heel te vreden mee :D
    ik heb deze versie gekozen omdat 'n vriendin van mij al heeeel vaak 'n lekke band heeft gehad en dat kan met deze niet gebeuren ;)
    ik heb ook weer gelezen dat je die luchtbanden heel moeilijk krijgt opgepomt en dat je dan langs het tankstation moet om het daar ff te doen...dat zag ik ook niet zo zitten

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    de fietsenmaker kan ze ook oppompen hoor...en in al die tijd dat we hem nu in gebruik hebben hebben we de banden pas 2x opgepompt en de eerste keer nog geneens heel hard....dus oppompen valt best mee.....

6. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Wij hebben ook de foambanden.
    Ik zie heel veel one spoke rijden met een soort van 'slag' in de wielen.
    Maarja neem aan dat dat een kwestie van garantie is.

Wij zijn heel tevreden over onze wagen, nog nooit problemen mee gehad.

Groetjes Inge

Deel Deze Pagina