buggy met baby naar je toe?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Moppiepoppie, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Lieve allemaal,

Ik ben op zoek naar een buggy die praktisch is, dus licht en makkelijk inklapbaar en niet breed, in ligstand kan (helemaal plat), en het allerbelangrijkste: dat het zitje ook zo kan dat de baby met het gezicht naar je toe zit (dus tegen de rij-richting in, zeg maar). Nou heb ik al een aantal buggy's gezien die praktisch zijn en helemaal in ligstand kunnen, maar die zitjes zijn allemaal van je af, dus dan zie je je hele baby niet als je aan het wandelen bent (tenzij je natuurlijk de zonnekap naar beneden doet...). Dat vind ik echt zo ongezellig, dus vroeg me af of iemand de gouden tip heeft naar een buggy waar het zitje wel naar je toe kan? En dan bedoel ik dus geen complete wandelwagen, want die zijn vaak veel zwaarder en minder praktisch...

Ben benieuwd!

Liefs!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, ik zie ze wel eens in wandelwagen idd, maar in een buggy heb ik die nog nooit gezien...

3. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik heb de Quinny buzz , met de maxi cosi erop geklikt. Dan isie wel met zn gezicht naar me toe. Maar vanaf 6 maanden is de gewone buggy wel andersom helaas.

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    ik betwijfel of ze bestaan, als echte buggies, dan. Die zijn natuurlijk ook voor de oudere kinderen bedoeld en die vinden naar mama kijken niet meer zo interessant dan de jongere. Die kijken liever naar voren.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

tja, je vraagt iets moeilijks... vanaf een maand of 6 - 7 kunnen kindjes goed in de buggy zitten en dan willen ze graag om zich heen kijken en zien wat er op hun af komt. Mama is geweldig maar die zien ze de hele dag al.. :p
    Voor wie is het leuk om naar elkaar te kijken voor jou of je kindje?

Ik ken persoonlijk alleen wandelwagens die naar je toe kijken...

6. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Zwaantje: voor mij natuurlijk, haha. Zij vindt het volgens mij allemaal wel best, maar ik merk wel dat ze enorm veel naar me kijkt in de wagenbak en voortdurend naar me lacht, tong uitsteekt en geluidjes maakt naar me. Dus ze vindt het zeker nog enorm leuk om naar me te kijken :p Maar het gaat vooral om dat ík het ongezellig vind hoor, eerlijk toegegeven ;) Als ik merk dat ze het niet leuk meer vindt dan draai ik haar wel om, maar zou voor nu graag een buggy vinden die omgekeerd kan...

7. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    volgens mij zijn die er niet.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Buggy's zijn standaard van je af. Je hebt wel wandelwagens welke je van je af en naar je toe kan draaien. Volgens mij heeft Mutsy dat.

9. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
  10. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    oja! ok, ik wist niet dat buggies anders zijn dan wandelwagens..

Vekl vindt dit leuk.
  11. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Bellabella; thanx, maar idd, wandelwagens zijn een stuk zwaarder dan buggy's en het zou zo fijn zijn om er wel makkelijk de tram mee in te kunnen enzo. Vooral omdat ik het haat om afhankelijk te zijn van mensen die je willen helpen...

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hmmm ik weet dat het met de Stokke Explory kan, maar dat is ook meer een complete wandelwagen...
    Verder kan ik je niet echt helpen vrees ik...

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  14. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Bij de Bugaboo Bee kun je het zitje naar je toe zetten en helemaal plat leggen. Hij is klein opvouwbaar maar niet echt goedkoop...

15. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ok, ik wist niet dat je daar ook nog verschillen in had! Maar de buzz is best wel handig hoor en niet zo'n erg onding... misschien een idee om die eens in de winkel te proberen? En dan op marktplaats een goedkopere op de kop tikken?

16. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    de mutsy kan idd plat en je kan de bak naar je toe zetten maar het is geen buggy

17. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    De x advente hype zou voor jullie misschien ook een geode oplossing kunnen zijn

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Een buggy is altijd van je af. Heb nog nooit een buggy gezien die naar je toe kijkt. Wandelwagens hebben deze optie wel omdat kindjes vaak nog heel klein zijn als ze uit de reiswieg komen. Als ze weer wat ouder zijn of er aan toe zijn om omgekeerd te worden en dus van je af kijken zijn ze toe aan een buggy. Meestal is het niet aan te raden om te vroeg naar een buggy te gaan, want de vering is nooit zo goed als die van een wandelwagen en krijgen ze meer schokjes te verduren.

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    De bugaboo bee is idd officieel een buggy, die kan je naar je toe draaien.

Leuk ding ook!

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hier quinny buzz 3 en die kan je ook naar je toe draaien :)

Deel Deze Pagina