Ervaringen Mutsy Transporter....

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sandra2, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Overigens werd mij op het CB verteld dat het bij hun een bekend probleem is dat de wagenbak van mutsy kleiner is. Meeste kindjes waren volgens haar er tussen de 4 en 5 maanden uitgegroeit en dan zijn ze nog niet toe aan een buggy, zelfs niet als deze helemaal naar beneden kan worden gezet.

Als zij dat zeggen neem ik dus aan dat de wagenbak van de mutsy daadwerkelijk kleiner is dan andere wagens.

2. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier geen probleem gehad dat mijn dochter eruit gegroeid was.
    We gingen hier met ruim 7 maanden over omdat ons meisje
    toen liever wilde zitten dan liggen.

3. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Misschien de Quinny zitverkleiner in de wagen doen als de kleine uit de bak gegroeid is?

4. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik vind hem geweldig!
    Kan niet wachten om hem te gebruiken :D

5. RubyRed

RubyRed Lid

15 jul 2010
    86
    0
    0
    Verzorgende IG
    Spaubeek
    wij hadden ook de mutsy gekregen.
    maar heb hem verkocht want ik kon er niet meer overweg met name het inklappen.
    Heb nu zelf een bugaboo gekocht en ben hier blijer mee dan de mutsy!:)

x

6. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

wij hebben hem ook, ik vind hem prima! Hij rijdt erg lekker en stuurt soepel. Onze dochter lag er 5 mnd in. Ze is echt lang, dus op zich niet slecht. De wandelwagen kan ook liggen, en als je de voetenzak (bij babydump vaak gratis meegeleverd) er in legt, ligt je kindje er beter in. Wel de bovenkant er af ritsen bij warm weer natuurlijk. Wel een nadeel dat je kindje niet naar je toe kan, alleen van je af.
    En verstellen van zit naar lig gaat wel, maar is bij sommige handiger. Vind hem wel op ieder terrein goed gegaanbaar.
    Ook gekregen mét adapters.

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

@RubyRed
    Moeite met inklappen?
    Dat is super makkelijk bij de mutsy transporter...Dat kan zelfs iemand die A-technisch is nog....

8. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

vraagje. Met de reiswieg kon je heel handig adapters wisselen voor de mc. Met de wandelwagen niet toch?

9. babyproject

babyproject Niet meer actief

Nee :(

Dit is de reden waarom wij zelden de wandelwagen inzet gebruiken. We gebruiken namelijk vaker de MC en lopen dan alleen korte stukken.

Maar binnenkort past ze niet meer in de MC, dus dan stappen we over op de grotere autostoel en wellicht gebruiken we de wandelwagen dan wat vaker ;) Al hebben we inmiddels ook een buggy, maar de wandelwagen is veel relaxter over hobbelige wegen vanwege de grote wielen.

Ik vind het wandelwagen gedeelte sowieso het minst relaxte aan de wagen. Ik vind hem lastig verstelbaar, hij kan niet helemaal plat, maar ook niet goed rechtop, lijkt niet erg stevig in de rug. En ik vind dat ze erg laag bij de grond zit en vind het ook vervelend dat ze alleen vooruit kan zitten (al vind ik dat bij onze buggy weer niet erg...). En dus irritant dat je het niet goed kan afwisselen met de MC. Ik weet alleen niet of er andere wagens zijn waarbij dit wel makkelijk kan?

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmm..ik typte (vorige pagina) nog dat het makkelijk in te klappen was.....Ja...door mijn vriend. Ik krijg het onderstel namelijk ook absoluut met geen mogelijkheid ingeklapt. Op een of andere manier gaat dat nogal zwaar? Ik heb alles al geprobeerd, zelfs met mijn vriend erbij. Ik krijg die schuifjes niet tegelijk omhoog zodat je het onderstel in kunt klappen. Die schuifjes gaan ontzettend stug, tenminste bij ons onderstel. Mijn vriend lukt het dus wel, maar mij niet.....:(

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon was 50cm bij de geboorte en heeft tot ongeveer 6maanden in de bak gelegen. Hij werd te smal. Maar dat kwam meer omdat toen hartje winter en hij er met een skipak in lag. Hihii arme kind kon geen kant meer op.
    We zijn toen op vakantie naar oostenrijk gegaan en het was qua ruimte in de auto makkelijker om de wandelwageninzet mee te nemen dan de bak. Dus wij zijn met 6,5maand echt overgestapt.

Met de zitzak zat hij toen iets beter en die hebben we er ook echt lang ingehad omdat het vrij lang koud bleef begin vorig jaar.

Voor de rest heb ik echt geen aanmerkingen op de wagen. Ik ben er super blij mee. En ik ik heb er geen moeite mee om over het strand of door het bos mee te wandelen. Dat gaat juist heel goed...

xxx

Deel Deze Pagina