Menstruatie uitstellen met pillen

Discussie in 'De lounge' gestart door yoghurt, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Iemand van jullie hier ervaring mee?
    Last van bijwerkingen gehad??

2. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Nog niet. Heb toevallig van de huisarts een recept gekregen dus ik lees even mee.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ga bijna trouwen en ben daarom aan de pil weer begonnen tijdelijk werkt perfect.

4. Luja

Luja Niet meer actief

Ik heb dat vorig jaar gebruikt om mijn menstruatie die precies tijdens mijn vakantie zou komen uit te stellen. Behalve een opgeblazen gevoel nergens last van gehad, geen druppel bloed :) veel betere optie dan gewoon ongesteld worden

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Het kan alleen als je weet wanneer je eisprong is. Want je moet 14 dagen voor je menstruatie beginnen (primolut)
    Ik kan dat niet gebruiken omdat ik geen idee heb.
    Anders gewoon een strip van de pil.

6. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het toevallig vorige maand gedaan. 4 dagen voor mijn menstruatie begonnen net primolut, 6 dagen geslikt en toen gestopt. Werkte perfect, maar ik wilde het maar 3 dagen uitstellen in verband met een bruiloft.

7. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dit is niet zo hoor, je kan zelfs nog 3 dagen van te voren beginnen met primolut.

8. Koon

Koon Niet meer actief

Ik deed het vroeger wel eens, voor ik aan de pil ging. Als ik bijv. Schoolkamp had.
    Werkte nooit, menstruatie kwam er altijd doorheen.
    Maar ik kon de pil ook niet doorslikken, werd ook altijd gewoon ongesteld.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ik slik per order Gyn de pil altijd door. Zo ongeveer 1x per jaar een stopweek omdat ik doorbraakbloedingen heb maar verder nergens last van. Volgens mijn gynaecoloog kan het geen kwaad. Mijn doet het alleen maar goed

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik slik gewoon altijd de pil door aangezien ik een hekel aan de menstruatie heb.

Voordat we begonnen met onze kinderwens heb ik 6 jaar de pil doorgeslikt, ben nu 8 weken na de bevalling weer begonnen met de pil en slik nu ook gewoon weer door, heb nooit last van doorbraakbloedingen.

11. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Okay Thanx ik ga eens kijken voor de primolet.

12. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Slik ook de pil door. Heb nl erg veel last van mijn ongesteldheid. Nu neem ik een keer per half jaar een stopweek. Idiaal!

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Oh zo heb ik het ooit voorgeschreven gekregen...
    3 dagen red ik ook niet haha

14. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Succes ermee. Ik werd agressief en haast depressief van de Primolut.
    Moest het 10 dagen slikken, nooit en nooit weer!

15. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Ik heb 2 jaar geleden tijdelijk de Microgynon pil gebruikt. Zonder succes. Ik kreeg alsnog lichte bloedingen en voelde mij ook erg depri en beroerd. Vorig jaar kreeg ik Primolut mee. Ook zonder succes. Ik ben gewoon ongesteld geworden. Wel minder dan normaal, met dubbel zoveel klachten als normaal....(ik heb koperspiraal). Dit jaar ga ik dus geen actie ondernemen.

Deel Deze Pagina