Ik heb dat vorig jaar gebruikt om mijn menstruatie die precies tijdens mijn vakantie zou komen uit te stellen. Behalve een opgeblazen gevoel nergens last van gehad, geen druppel bloed veel betere optie dan gewoon ongesteld worden
Het kan alleen als je weet wanneer je eisprong is. Want je moet 14 dagen voor je menstruatie beginnen (primolut) Ik kan dat niet gebruiken omdat ik geen idee heb. Anders gewoon een strip van de pil.
Ik heb het toevallig vorige maand gedaan. 4 dagen voor mijn menstruatie begonnen net primolut, 6 dagen geslikt en toen gestopt. Werkte perfect, maar ik wilde het maar 3 dagen uitstellen in verband met een bruiloft.
Ik deed het vroeger wel eens, voor ik aan de pil ging. Als ik bijv. Schoolkamp had. Werkte nooit, menstruatie kwam er altijd doorheen. Maar ik kon de pil ook niet doorslikken, werd ook altijd gewoon ongesteld.
Ik slik per order Gyn de pil altijd door. Zo ongeveer 1x per jaar een stopweek omdat ik doorbraakbloedingen heb maar verder nergens last van. Volgens mijn gynaecoloog kan het geen kwaad. Mijn doet het alleen maar goed
Ik slik gewoon altijd de pil door aangezien ik een hekel aan de menstruatie heb. Voordat we begonnen met onze kinderwens heb ik 6 jaar de pil doorgeslikt, ben nu 8 weken na de bevalling weer begonnen met de pil en slik nu ook gewoon weer door, heb nooit last van doorbraakbloedingen.
Slik ook de pil door. Heb nl erg veel last van mijn ongesteldheid. Nu neem ik een keer per half jaar een stopweek. Idiaal!
Succes ermee. Ik werd agressief en haast depressief van de Primolut. Moest het 10 dagen slikken, nooit en nooit weer!
Ik heb 2 jaar geleden tijdelijk de Microgynon pil gebruikt. Zonder succes. Ik kreeg alsnog lichte bloedingen en voelde mij ook erg depri en beroerd. Vorig jaar kreeg ik Primolut mee. Ook zonder succes. Ik ben gewoon ongesteld geworden. Wel minder dan normaal, met dubbel zoveel klachten als normaal....(ik heb koperspiraal). Dit jaar ga ik dus geen actie ondernemen.