Hee allemaal!! Wie heeft er goede tips met het omgaan van smoesjes met carnaval??? Ben pas 4 weken dus willen nog niey dat het iemand weet. Ik haf de smoes antibiotica verzonnen voor mijn longen. Heb toch astma maar is dit geloofwaardig?? We gaan expres maar 2 dagen carnavallen ipv alle dagen. Wie heeft er nog tips hoe mensen geen vragen gaan stellen als ik niet drink! Help hahah
Goede smoes vind ik... Heb hem ook al eens gebruikt nu geef ik nog borstvoeding dus dat is mijn smoes Gefeliciteerd trouwens!
Ehm.... 'ik moet nog rijden?' of ehm, 'vandaag ff niet, morgen misschien...?' Succes met verzinnen, veel plezier met feesten en gefeliciteerd
Bij een borrel bij de buren heb ik weleens de smoes gebruikt dat ik thuis tijdens het eten al een paar wijntjes op had en dat die niet echt lekker vielen. Ze trapten er zo in! Misschien het proberen waard? Veel plezier met carnavallen!!
Ik heb gister geprobeerd met 0.0% biertje.. niet af te krijge die rotzooi.. het toen idd maar gegooid op antibiotica (2e kuur) want die andere had ook al niet aangeslagen
Je bent de BOB? Je hebt iets gegeten wat verkeerd gevallen is, nu heb je buikpijn. Cola nemen en zeggen dat er wat inzit? (Wiskey oid)
Heb het op antibiotica gegooid vanwege me astma haha ( luchtwegen infectie ) maar was niet bij iedereen geloofwaardig heb ik het idee. De Bob zijn kon sowieso niet want is 5 min lopen cafe waar we aktijd heen gaan haha
Hahahaha ik herken het... is ook lastig want voorheen dronk ik zelfs met medicatie gerust nog een paar biertjes Maar ach.. ookal hebben ze het foor..waarschijnlijk waren ze t de dag erna toch vergeten