Hallo dames, Dit is mijn derde zwangerschap en ben nu 5 weken en 1 dag zwanger. Echt kwaaltjes heb ik niet. Vanaf vandaag heb ik wat bruinverlies. Ik weet dat dit niks hoeft te beteken, maar toch, ik vind het vreselijk! Mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam en dat begon ook zo. In mijn tweede zwangerschap had ik ook bruinverlies maar daar heb ik wel een gezonde zoon aan overgehouden. Ik vind het gewoon doodeng en ik weet niet wat ik er mee aan moet. Ik heb geen buikpijn, maar dat had ik met de vorige zwangerschappen ook niet. Ik probeer hoop te houden, maar de angst zit erin.
Ahhhh.. Ik snap het helemaal. Maar zoals je zelf al weet: het kan twee kanten op. Misschien helpt het om te bedenken dat je er hoe dan ook niks aan kan doen? Want, en dat bedoel ik niet vervelend, als het wel mis is, dan is het al mis en dan kun je er ook niks meer aan doen. Dit hielp mij wel echt om relaxed te blijven. Maar sowieso: je hebt nog steeds echt volop kans op een goede afloop. Ik hoop het heel erg voor je! En afwachten is nooit leuk...
Anna2015, je hebt helemaal gelijk. Ik probeer er ook relax onder te blijven want ik kan er inderdaad niks aan doen. Ik had sowieso al een echo staan voor met 7 weken. En ik was ook niet van plan om de verloskundige te bellen. Het kan goed of fout gaan, niemand kan er nu wat aan doen, en er toch nog niks te zien op de echo. Het is gewoon afwachten. En het stomme is, ik had van te voren bedacht dat ik wel weer bruinverlies zou krijgen want ik denk dat het bij mij en zwanger zijn hoort. Hier ff een berichtje plaatsen helpt me wel om het voor nu te relativeren.
vervelend voor je, dat is juist wat je niet wilt hebben als je zwanger bent. Het kan inderdaad 2 kanten op gaan zoals je zelf hebt ondervonden. Hopelijk de goede kant!
Begrijpelijk MCR, het even van je af schrijven helpt mij ook altijd. Laat je nog even weten hoe het verder gaat? Hoop echt dat het niet doorzet, dat het gewoon iets onschuldigs is en dat de kleine hard aan het groeien is en zich van geen kwaad bewust is
Goedemorgen dames, Hier heb ik nu ook al rood bloedverlies, dus ik denk echt dat het een miskraam wordt. Ik ga straks mijn verloskundige bellen om het te melden.
Ahhh... Dat is echt balen... Misschien kun je snel een echo krijgen zodat je zeker weet wat er aan de hand is.
Er stond al een echo voor over 2 weken gepland en die houden we gewoon aan. Waarschijnlijk is er nu toch nog niks te zien