Ervaringen na ‘horror’ bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door jvsd92, 17 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelmeisje

    Vogelmeisje Fanatiek lid

    3 mei 2010
    1.009
    288
    83
    Succes vanmiddag! Die spanning is onverwerkte emotie, juist goed om dat in het gesprek de aandacht te geven :). Dan Kan je gyn daarop reageren. Dit zal hij of zij vast ook heel naar voor jou vinden!
    Laat je weten hoe het is gegaan?

    En ik vind het trouwens helemaal niet gek dat het als aangerand voelen, voelt. Het is wel jouw kwetsbaarheid en vrouwelijkheid.
    En dat lijkt mij eerlijk gezegd vreselijk wat jou is overkomen.
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  2. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Vogelmeisje Helaas zijn we totaal onbevredigd thuis gekomen van dit gesprek. Het begon al dat de gyn een totaal ander dossier voor zich had.. kwamen we pas na een tijdje achter toen hij citeerde dat bij een volgend kindje een natuurlijke bevalling thuis bijvoorbeeld geen probleem was. Nou, ik schrok me eigen kapot. Toen bleek dus dat hij een dossier van iemand anders voor zich had.

    Ook op de vragen die ik had werd amper gereageerd of professioneel weggewuifd. Ik ga een mail sturen naar mijn vk praktijk met het hele verhaal. Ik had zo gehoopt en naar uit gekeken dat dit een soort afsluiter zou zijn.. Hopelijk kan ik daar nog terecht voor een gesprek.
     
  3. Vogelmeisje

    Vogelmeisje Fanatiek lid

    3 mei 2010
    1.009
    288
    83
    Wat zuur zeg :(
    Uberhaupt ronduit slordig dat de gyn het verkeerde dossier voor zn neus had.
    Zeker een bericht sturen aan je vk.
    Bevallen is niet alleen kind eruit en klaar, dat gaat samen met een heel sociaal emotioneel gebeurtenis, de geboorte van een mens. Wat ontzettend naar dat de gyn zoals je schrijft geen oog heeft voor jou als moeder en bevallen vrouw.
    Door terug te vallen op medische onderbouwing dat snap ik. Maar Dan zit zit daar ook de vraag, hoe heb jij dat ervaren...
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  4. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja het was echt ontzettend naar. Ik keek er echt naar uit. Ik hoop dat ik nog een gesprek mag bij de vk. Hun hebben mij altijd erg fijn begeleid. Dus ik denk dat dat geen enkel probleem is. Het is nu niet afgerond ofzo.
     
  5. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Hier ook! Zelfs 2 bloodpatchen gehad die niet geholpen hebben.
     

Deel Deze Pagina