Ervaringen : miskraam of toch nog zwanger ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eetje, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Hallo dames..

Ik ben nu 5wk zwanger of niet meer. Zaterdag bloedverlies gehad. Totaal 6a7 druppels Helder rood bloed . Zondag niet meer. Alleen bij controleren in schede vind ik donker bloed en wat "velletjes". Wederom niet veel.
    Zaterdag had ik me neergelegd bij de eventuele miskraam, ik dacht het zet wel door. Maar zondag niets te bekennen.
    Heb de vk gebeld en met haar afgesproken dat ik donderdag bij geen bloedverlies/stolsels of vruchtje bel en dan maken we de week erop een echo om te zien of er iets zit en of het hartje klopt. Uiteraard weer in spanning;)! Zou het dan toch nog goed zitten ?! Ik had gewoon meer bloed verwacht en stolsels . Overigens wel licht krampen gehad maar ook nier abnormaal veel.
    Herkent iemand dit?!

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja, ik. Ik heb met precies 5 weken bloedverlies gehad. Een echo, maar daarop was natuurlijk weinig te zien. Met 5w4d nogmaals, en hierop was al meer te zien. Vanmorgen heb ik bloedgeprikt op de hcg waardes, en dan weet ik meer.

3. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Hier eigenlijk exact het zelfde mee gemaakt. Bij 4+3 wkn begon in met bruine afscheiding, dag erop een veeg rood bloedverlies en dag erna weer bruin. Ben hiervoor vorige week maandag bij de dokter geweest, dinsdags een echo bij de gyn waarop nog niets te zien was dus bloed geprikt. Afgelopen woensdag de uitslag gehad en geen HcG meer te vinden in mijn bloed. Hier dus blijkbaar wel een vroege miskraam gehad. Morgen terug voor controle.. Kan nog steeds niet te geloven dat een miskraam er zo uitziet..

Bij mij dus geen goede afloop, echter ik lees heel veel verhalen waarbij bloedverlies niets ernstigs betekent en de zwangerschap verder goed gaat. Sterkte !!

4. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Hè smnee, jeetje . Vervelend hè?? Hoop dat je waardes nog goed zijn. Spannend . Heb je nu nog bloed verlies?!
    Heb vanmorgen, just for sure, nog een test gedaan . Deze wees uiteraard nog zwanger aan. Als ik je verhaal zo lees lijkt het hoopvol bij jou. Ik duim voor je !!

5. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Jeetje, sterkte fay.. Veel succes verder en bedankt voor je reactie.

6. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Ik had eerst een veeg roze verlies 2 dagen later helder rood net zoiets als menstruatie en daarna maandag erg veel wat ook langs m'n benen liep toen ik ging plassen. Geen stolsels of kramp. Alleen wat zeurderig gevoel in rug en buik. Afgelopen vrijdag een echo gehad ivm zorgen en daar zagen we een vruchtzakje met vruchtje en een kloppend hartje. 6,1wk en ik dacht 6,5wk. Ik moet over 2 weken terug voor termijnbepaling, maar toch blijf ik onzeker aangezien ik nog wel bloed verlies alleen in mindere mate. Dus het kan nog goed zijn hoor, snap je onzekerheid heel goed! Sterkte.

7. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Dat klinkt nog positief. Ik snap je angst hoor. Zitten in het zelfde schuitje. Ik krijg als het goed is volgende week een echo. Zit dan op 6 wk + een beetje dus we zullen zien.
    Jij ook sterkte

8. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Helaas.. Vandaag wederom bloed verlies maar nu met stolsels . Houd ook heviger aan en heb zo nu en dan kramp.

9. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Kan je geen afspraak bij een gyn maken? maakt een inwendige echo en dan heb je gelijk duidelijkheid.

sterkte..

10. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Helaas .. Hier zijn ze niet zo meegaand met de client. Heb me er al boos over gemaakt maar schiet niet op. De grap is dat ik nooit wat mankeer of naar een dokter ga en me scheel betaal aan zorg premie, en nu doe je een beroep op goede zorg en word er gereageerd dat ze voor de 7 weken niets doen.
    Ik zie nu wel stolsels en veel bloed. Dit komt meer overeen met een miskraam dan met een kleine bloeding dus ik ga ervan uit dat het klaar is.
    Bedankt voor je reactie. Hoe gaat het verder met jou?!

11. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Doe anders volgende week even een test, bij een negatieve test weet je in ieder geval zeker dat je het kwijt bent. Bij mij was na 5 dagen de HcG al uit mijn lichaam.

Ik ben gister opnieuw naar de gyn geweest, en volgens de gyn moet ik alles wel kwijt zijn als mijn hcg in het bloed negatief uitwijst. Nu weer volop bezig met ovulatietesten, echter nog niets positief.. \enk dat mijn cyclus van slag is, en dus nog even moet wachten..

Deel Deze Pagina