Daarom zei ik ook, das persoonlijk. Ik vond dat t best ging, en uit ervaring van vorige operatis merkte ik dat waneer ik probeer zo snel mogelijk een 'normaal' dagritme aan te houden ik sneller herstel van narcose, tuurlijk als 't niet ging kon ik ff tukkie doen, maar ben niet t type om lang in bed te blijven, daar voel je je vaak ook niet beter op, ik ben van de gedachten verzetten, daar waar mogelijk.
wat een wisselende ervaringen. sommige dingen herken ik wel.... heb wel het idee dat het bij mij langszaam gaat had gisteren zitten googlen, want ik voel me nog steeds zo opgeblazen....en dat komt wel vaker voor, hebben jullie daar ook last van gehad? verder doen de wondjes nog wel trekken...maar goed, gaat iedere dag weer beter.
Op 17 november geopereerd wel behoorlijk wat last gehad vooral van de morfine die maakte me zo ziek....(overgeven met wondjes is geen pretje) Na 2 dagen mocht ik naar huis vooral bewegen was pijnlijk! Na een week nergens geen last meer van 30 november raakte ik zwanger dusse was snel weer op de uh been
Op maandag (augustus )ben ik geopereerd ook met kijkoperatie. De arts kon goed zien dat ik veel pijn heb gehad, was goed ontstoken. Dinsdagochtend om 09.00 uur was ik klaar om naar huis te gaan. Woensdag de hele dag op de bank gelegen. Donderdag ook nog niks gedaan. Vrijdags kon ik alles weer. Wat was ik blij dat me zoontje 2 en halve maand was. Ik zou eerst in ander ziekenhuis rond deze tijd geholpen worden. Ik mocht hem alleen tillen verder niks. Nu had dat niet gekund. Smaandags dus week na de operatie gingen we op vakantie en mocht ook zwemmen. Enige wat ik er aan over heb gehouden is dat ik niet meer pittig eten kan vedragen, dan zijn me darmen flink van streek, maar vind het lekker dus af en to mag het en weet gewoon wat de gevolgen zijn. Verder is het me 100% meegevallen had paar dagen flink last van me rechterschouder heb zelfs geen medicatie mee gebruikt thuis. Die ik mee kreeg.
ik vond het ook best tegenvallen! ik ben dan wel met 21 wk zwangerschap geopereerd. de eerste week wel veel pijn gehad, en heel lang ben ik erg moe geweest. Ik ben 6wk uit de running geweest