Ik heb even een vraagje. Met 23 weken zwangerschap ben ik bevallen van mijn meisje. Dat is nu 5,5 week geleden. Sinds een kleine week heb ik last van steken links onderin mijn buik, net boven de schaamstreek. Het zijn pijnklachten die ik niet herken. Ik begon al meteen te denken dat het misschien iets ernstigs is, ontstekingen ofzo? Maar de pijn is nu alweer enkele dagen iets minder. Maandag heb ik een afspraak bij de huisarts en wil ik er ook eens naar vragen. Maar herkennen jullie dit? Misschien is het wel de eerste menstruatie die er aan zit te komen. Kan het zijn dat die heel anders aanvoelt dan andere keren? Wat is jullie ervaring daarmee?
Gecondoleerd met je meisje, vreselijk om dat mee te moeten maken. Het zou idd op een menstruatie kunnen wijzen, die kan de eerste keer (of meerdere cyclussen) na een bevalling anders zijn en vaak ook veel erger. Je hebt verder geen verhoging of koorts?
Ja dank je wel Nee, verder heb ik geen koorts. De pijn komt en gaat met momenten. Hoop maar dat het menstruatiepijntjes zijn. Dat wil zeggen dat mijn lichaam nog werkt zoals het moet
Ja kan ook nog. Maar dat voelde ik voorheen echt nooit. Het is zo gek dat ik pijntjes van mijn eigen lichaam niet eens meer herken als voorheen.
ik weet niet of je bent ingeleid dmv cytotec (misoprostol) tabletjes, maar daarvan heb ik vaker gelezen dat vrouwen dan ineens een eisprong gaan voelen. Daarvoor hadden ze dat nooit. Heb je het nog steeds? Ik heb zelf geen last gehad van mijn eerste menstruatie na beide bevallingen. Waren juist pijnloos. (de 3e was wel heel pijnlijk vorige keer, hopelijk nu niet zeg)