Wat zijn jullie ervaringen om kleding van name it te bestellen via de officiële name it website? Goede service? Slechte service? Ik heb een hele wintergarderobe bij name it aangeklikt maar durf niet te bestellen. Ik wil wel Ik heb buiten 2 t-shirts van next nog nooit kleding online besteld.
Ik bestel regelmatig bij Name It. Altijd prima. Heb nog nooit iets terug hoeven sturen, dus weet niet hoe dat gaat. Ik laat het altijd bij een Kiala punt afgeven, dan is verzending gratis.
Ik bestel regelmatig op name it. Dat gaat prima. Bezorging gaat via Kiala, dus je hebt het niet meteen de volgende dag in huis, duurt meestal een dag of 4-5. Ook de retouren worden netjes afgehandeld. Dat loopt ook weer via Kiala, maar zodra ze het spul binnenhebben krijg je netjes een mailtje dat je retourzending ontvangen is en wordt je geld teruggestort. Hier nog nooit problemen gehad dus. Dus.... lekker bestellen en snel genieten van al je nieuwe aankopen voor je mannetje!
Ik heb toevallig gisteren wat voor het eerst besteld. Mijn bestelling is verzonden. Dus nu maar afwachten. Heb 2 hele leuke jurkjes bestelt. En omdat ik me ergens aanmeldde kreeg ik ook nog eens 20% korting op alles.
Prima service ook met retouren maar bewaar wel alle bewijzen want Kiala werkt iets minder goed, ik stuurde drie pakketten terig en 1 deed er gewoon 2 weken over en de andere 4 dagen