Ben ook erg nieuwsgierig of dat dan makkelijker ging in vergelijking met de eerste of dat het toch moeilijker was omdat het niet spontaan gebeurt.
Ja ik. De eerste ging spontaan op de uitgerekende datum. Bevalling duurde 5 uur totaal. Bij de tweede ingeleid op 40+3 vanwege zwangerschapssuiker. Het ging sneller, vanaf de eerste wee duurde het totaal 2,5 uur en ik vond de tweede bevalling makkelijker. Wat wil je nog meer weten?
Hier eerste twee spontaan geboren en derde ingeleid wat uiteindelijk een keizersnede werd ivm grootte baby.
Eerste spontaan 1 uur en 20 min Tweede ingeleid vanaf het breken vd vliezen een uur of 3 volgend mij en was een prachtige vrijwel pijnloze (geen pijnstilling) bevalling
Ik ben met de eerste met 39+1 bevallen. In totaal ben ik 7 uur met de bevalling bezig geweest. Bij de 2e ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging met 38+2. Ze hebben toen m'n vliezen gebroken en toen de weeën niet op gang kwamen, hebben ze me aan het infuus gedaan. In totaal vanaf de 1e wee tot aan kindje op de buik heeft 3,5 uur geduurd. Dus bij mij ging het echt sneller
bij mij de eerste thuis, de tweede ingeleid wegens vruchtwater tekort. Duurde een uur,met flinke weeenstorm. De eerste duurde 3,5 u. Vond de 2de wel veel heftiger, weeen waren ontzettend krachtig en kwamen non stop
Bij de eerste spontaan en de 2de ingeleid met een ballonkatheter. Mijn vliezen werden gebroken om 07:30 en kreeg lichte weeën die ik niet eens hoefde weg te puffen. Om 10:30 werden ze wel heftiger maar 50min later was onze kleine meid er al
De eerste kwam spontaan met 40+3, duurde totaal 14 uur. uitdrijvingsfase duurde bijna twee uur en heb hulp gehad met vacuüm en knip. Bij de tweede ingeleid met 40+4 i.v.m. zwangerschapssuiker. Het ZH in Duitsland waar ik "liep" was nogal van het "natuurlijke". Ik kreeg cytotec toegediend, steeds drie doses per dag. Overdag gebeurde er verder weinig... einde dag wat harde buiken, maar kon het geen weeën noemen Gelukkig had mijn lichaam door wat er moest gebeuren.... in de nacht begonnen m'n weeën en s morgens rond kwart voor 8 was ze er. Dus zo'n 6/7 uurtjes vanaf het begin. Ik vond de tweede bevalling makkelijker dan de eerste
Eerste spontaan binnen 3uur was hij er hij lag wel scheef voro het geboorte kanaal dus hebben ze tijdens de perswee om me buik gedrukt en werd het hoofdje geboren. 2e ingeleid en die was er binnen 2uur en vond die bevalling super gaan hij lag gelukkig niet scheef moet wel zeggen dat ik bij de 2e wel een morfine pomp heb gebruikt omdat ik gelijk persween had en bij de eerste had ik niks gebruikt kon ook niet meer. Het herstel van de 2e bevalling ging ook veel sneller als bij de eerste dus heb het zeker als positief ervaren alles.
De 1e kwam spontaan en duurde 10 uur, maar vanwege ernstig bloedverlies ben ik zowel bij de 2e als de 3e ingeleid d.m.v. infuus. Beide keren duurde het maar 2,5 uur.
Eerste spontaan geboren (zou inleiding worden, dag voor inleiding geboren, inleiding vanwege te weinig vruchtwater). Tweede ingeleid op eigen verzoek (Bekkenklachten, al weken vroegtijdige weeen, groot kindje). Inleiding was ontzettend zwaar.. vooral omdat ze weeen opwekkers maar constant hoger zetten..
De eerste bevalling duurde bij mij zo'n 12 uur vanaf de eerste echte wee. Ik was toen 40+5. De tweede is ingeleid ivm de grootte van de baby bij 37 weken. Ze konden de vliezen breken en ik kreeg een infuus. vanaf de eerste wee duurde het 5 uur. Ik vond dit de meest prettige bevalling. De derde en vierde zijn weer spontaan geboren en die bevallingen duurden weer 10 uur. Geef mij maar een ingeleide bevalling, haha