Waar blijft mijn ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DitBenIk, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Weer een topic van een ongeduldig iemand :p Maar ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt. Ik heb op 17 oktober de miskraam van mijn MA gehad, dus ik tel 18 oktober als CD1. Vandaag zit ik op CD 25, maar er is nog steeds geen spoor van mijn eisprong te bekennen. Ik weet het, na een miskraam kan je cyclus behoorlijk van slag zijn en ik heb sowieso altijd een onregelmatige cyclus gehad. Maar daarom vind ik het juist ontzettend frustrerend.

Sinds CD10 gebruik ik de z&k ovulatietesten en tot op heden alleen nog maar tuurstreepjes en hele lichte streepjes. Logisch want het hormoon schommelt en de ene keer heb ik iets meer gedronken dan de andere keer (zwangerschapstest is "gelukkig" negatief). Ik merk sinds een aantal dagen meer krampjes rondom mijn baarmoeder/eierstokkenen mijn afscheiding begint ook te veranderen. Elke keer als ik denk: ja nu moet de ovutest positief zijn! Heb ik weer een tuurstreepje.

Geduld is een schone zaak, maar geduld heb ik op dit moment vrij weinig. Gelukkig is het lekker druk op het werk, ben ik (eindelijk) veel aan het sporten en heb ik 's avonds van alles te doen dus afleiding genoeg.

Zo. Einde frustratiebericht!

2. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb na mijn miskraam geen testen gebruikt, want ik wist dat het langer kan duren.. En kijk maar naar mijn banner, nog steeds geen menstruatie:/... Ik heb wel vaker last van witte afscheiding gehad na mijn miskraam, wAardoor ik dacht dat mijn eisprong aankwam of juist dat het een goede teken was of aankomende menstruatie?! Maar ja ik zit nu sinds 3 dagen met het gevoel dat mijn menstruatie kan doorbreken maar nee hoor NIKS

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Zoals ik ook eerder in de andere topic schreef had ik op 17 oktober een mk gehad maar wel een vroege met 5 weken
    Ik had ook geteld vanaf 17 oktober cd1
    Op cd15 had ik een knalpositieve ovulatietest en op cd17 dus eisprong. En nu is waarschijnlijk 16 novembr mijn nod
    Normaal heb ik een cyclus van 27 dagen en deze maand door miskraam dan 30 dagen..

Ik lees dat bij sommige langer duurt. Ga verder met testen. Of om de dag testen

4. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

#4 DitBenIk, 11 nov 2015
    Laatst bewerkt: 11 nov 2015
    Miss2015 en Roosje24 bedankt voor julle reacties en jullie ervaringen! Ik blijf inderdaad gewoon verder testen. Elke dag rond 17.30, nadat ik thuis ben van mijn werk, zo ook vandaag.

De streep was erg duidelijk maar nog niet positief.. Net heb ik weer een test gedaan, is hij gewoon positief! Jeetje, ik had dit topic gewoon eerder moeten openen haha *grapje* Mijn man al lekker aan het slapen, hij moet elke dag om 05.00 op ivm werk, dus die laat ik nu lekker slapen. Eergister hebben we het gezellig gemaakt en morgen na het werk een leuk vooruitzicht :D is dat dan trouwens niet te laat? Wat raden jullie aan?

ik zal even kijken of het lukt om de foto toe te voegen. Man, ik ben helemaal hyper, eindelijk mn eisprong gevonden! :D

Deel Deze Pagina