Bijna iedereen in mijn omgeving zit dus te Pingen op een BB. Ik twijfel nog of ik overstag ga, is 't nou echt zo leuk? Wie heeft er 1 en wat zijn de ervaringen?
Persoonlijk vindt ik er niet veel aan.. Nu moet ik zeggen dat ik sowieso niet veel met een BB heb. Heb mijn BB al snel weg gegedaan en ben overgegaan op de Samsung Galaxy S. Die bevalt super en volgends mij is er ook een app voor die waar je mee kunt pingen..
Nou ja leuk.. Het is gewoon heel handig! Ik heb ook een bb en ik vind het heel prettig ja! Je ziet wanneer het berichtje is bezorgt en wanneer het is gelezen, je ziet wanneer iemand aan het typen is en natuurlijk de berichtjes zelf.. Maar je hoeft dan niet perse een bb te nemen. Je kunt tegenwoordig met de meeste smartphones "pingen" met elkaar via een programmaatje dat whatsapp heet. Kun je pingen met bb, iphone en samsung en sony ericsson volgens mij..
Hier een BB, ping met iedereen haha. Collega's, broertjes maar ook met mijn ouders in Spanje. Ik kan niet zonder BB!
ik heb geen bb maar een samsung en doe whatsapp!!! is gratis smsen, en je ziet ook wanneer de andere het ontvangt/typt...
Hier ook whatsapp. Volgens mij hetzelfde als pingen. Je kunt gratis berichten versturen naar mensen die het programma'tje ook gebruiken, ook gratis foto's versturen e.d. Ik vind het wel heel handig omdat het gratis is. (Het gaat wel via een internetverbinding, dus je moet wel een abbo voor internet hebben )
Als je veel mensen kent die een BB hebben, is het hartstikke leuk! Ik ping ook veel met mijn vriendinnen en zelfs met mijn mama! Je hebt nu natuurlijk ook whatsupp wat hierboven al is verteld, dat is eigenlijk hetzelfde..
ik heb een samsung galaxy en ik twitter er op, heb facebook er op, whatsapp en msn heb ik er ook op. Dus een bb heb je niet persse nodig
Ik heb een BB en ik ping wel met een vriendin en met mijn zusje (toen haar BB nog niet kapot was) en ik vind het makkelijk en leuk, je kan zelfs een foto zo versturen! Maar idd whats app is er ook en dat is ook een soort pingen....
Tsja als je hele omgeving een BB heeft kan het leuk zijn maar whatsapp is net zo leuk en mensen met een BB kunnen dit ook installeren! Nadeel van de BB is wel dat je kan merken dat het van origine een zakelijk toestel is en daardoor minder optie's heeft als bijvoorbeeld een toestel met android besturingssysteem!!!
ik en mijn vriend hebben allebij een blackberry en dan is het pingen ideaal maar tegenwoordig heb je ook what's app en dat is net zo makkelijk en dat kan ook op andere telefoons