Nice thnx dat ga ik morgen even uitproberen die tweede versie werkt misschien ook wel met de callebaut chocolade drops
Wauw! Hij is in het echt net zo mooi haha. Fijn om te horen dat jullie er zo blij mee zijn! Ik krijg hem dinsdag geleverd, ben benieuwd! Zaten er bij jullie al wat cupjes bij voor de eerste dag?! Bestellen jullie de cups online bij Nespresso? Weet iemand misschien hoe lang dat duurt?
Wij hebben de Lattissima touch sinds een week, erg tevreden over! Zat een startpakket cups bij, moet eerlijk zeggen dat ik nespresso een stuk lekkerder vind dan de goedkopere maar ook erg duur Je bent trouwens net te laat, tm 31 dec kreeg je 60 euro aan koffie erbij..
Iemand ervaring met de Nespresso starterskit koffie? Dan krijg je 250 cups voor 95. Ben heel benieuwd of dat aan te raden is???
Jaren geleden hebben wij een Nespresso professional gehad en inmiddels alweer enige jaren een Nespresso voor consumenten. Bij beide is de service van Nespresso echt geweldig. Kreeg gratis anti kalk pakketjes ed opgestuurd. Fijne hulp en inderdaad bij defect komen ze hem thuis ophalen. Wij hebben meerdere Nespresso winkels in de omgeving dus ik koop de cups enkel in de winkel en bestel deze niet online. Ik gebruik ook andere cups (oa DE, AH Excellent en de Lidl) om de kosten niet te hoog op te laten lopen. Mijn machine loopt nog als een zonnetje en nooit ergens problemen mee gehad. Heb overigens wel gehoord dat hij stuk kon gaan van andere cups, in de Nespresso winkel van de Nespresso medewerker
ik zou even afwachten tot je het apparaat hebt.. daar zat (bij ons) een soort starterskit bij van nepspresso met 18 smaakjes.. Kun je gelijk testen welke kleuren je wel en welke niet lekker vindt. Kun je daar je keuze op aanpassen.
Ja er zit een klein pakketje met smaken bij, daar kan je wel een paar dagen van drinken denk ik Wij bestellen zowel online en in de Bijenkorf kopen wij ook. We kopen vaak in een keer heel veel zodat we maar eens in de paar maanden heen hoeven ik heb geen idee hoe lang het ongeveer duurt als je online besteld want mijn man besteld altijd...
Ah dat komt goed eerste dagen dan! Kunnen we testen . Ben zelf heeeeel benieuwd naar de Vanillio, Caramelito en die chocosmaak
De eerste twee zijn lekker, de derde vond ik zelf niet zo. Ik wil of koffie of chocomelk en niet beide door elkaar
Haha dat vond ik vroeger het enige om te drinken uit die koffieautomaten; cafe choc. Dus vandaar maar idd als t goede koffie is dan heb je het niet nodig. Alhoewel ik op zijn tijd een siroopje erin wel lekker vind met slagroom als guilty pleasure.
Ik heb hem inmiddels en ben er echt waanzinnig blij mee! Ik ben nog aan het wachten op mijn extra cups via de actie maar heb wel al diverse anderen via de website besteld. Gaat ook allemaal wel lekker snel en handig. De cups met vanilli en caramel vind ik echt waanzinnig!! Dus thanks voor het aanraden van een Nespresso haha! I'm loving it!
Ik heb sinds donderdag de latissimo touch. Ik heb nog weinig kunnen oefenen ermee, maar vind de koffie wel lekker. Ik drink het liefst de cappucino. Ik vind de caramel erg lekker en de chocolade...meer heb ik nog niet geproefd eigenlijk. Ik kreeg er 160 cups bij en in de doos van de machine zelf een stuk of 16/18. Ow ja en zo'n cube om de cupjes te bewaren. Ik moet er wel een beetje mee oefenen want ik snap niet helemaal hoe die werkt nog..