Ervaringen Netflix

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Manolito, 20 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.572
    113
    Je meld je gewoon aan via de website en dan doet de app op je tv het zonder creditcard.

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wij hebben sinds kort Netflix.

Ideaal voor de kinderen.

Wel vervelend vind ik dat sommige series weer verdwijnen. Mijn kinderen vonden een serie leuk en in ene was de Nederlandse audio verdwenen. Ook staan soms de meest recente afleveringen er nog niet op.

Voor we Netflix hadden keek ik al amper tv, alleen nog voor de sport programma's. Maar nu downloaden we een stuk minder. Dat scheelt tijd in het zoeken naar de ondertitels. Ook een beetje een principe kwestie, downloaden is toch illegaal.

De totale balans is goed, dus voorlopig houden we ons abonnement.

3. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Ik kijk nooit Netflix, wel tv. Houd niet van films en series.

De kinderen kijken het wel. Vind het ook een groot voordeel dat ze nu via Netflix filmpjes kijken en niet meer via YouTube.
    Via YouTube kwamen ze vaak bij onzinnige filmpjes uit over verrassingseieren en kleifilmpjes.

4. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Wij wilden de proefmaand starten via de app. Dus allerlei gegevens ingevoerd..Kan je aan het eind van de rit alleen je creditcardnummer in voeren..

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Onze gratis maand zit er net op en de eerste afschrijving is van de rekening gegaan.
    Ik twijfel nog. Lig nu in t ziekenhuis en ergens fijn dat ik netflix kan kijken maar ze lopen in Nederland met veel series enorm achter en dat vind ik irritant.
    Voorheen streamden wij alles via Kodi. Dan kon je meteen als de aflevering in de vs op tv was geweest al kijken in NL maar we kunnen daarmee geen goede versie meer vinden. Ik ga me daar wel eens verder in verdiepen want die apps zijn gratis en lopen dus mooi bij. Dan zou netflix zeker de deur weer uitgaan bij ons

6. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik hou van Netflix maar voor de films zou ik het niet doen. Kijk er alleen series eigenlijk.

7. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.961
    3.844
    113
    Vrouw
    Ik vind Netflix geweldig en heb het al jaren. Moet wel toegeven dat ik het aantal films wat ik heb bekeken op 1 hand kan tellen. Laatste films zijn kerstfilms geweest vorig jaar. :roflmao:
    Ik ben meer een serie liefhebber en tijdens het koken kijk ik naar die gevangenis of airport programma's of luchtige series.

Je kan ook je PayPal koppelen. Creditcard verplicht invullen kan eng lijken maar Netflix zijn echt geen afzetters. Ik zet gewoon maandelijks het bedrag op m'n paypal en als ik het vergeet merk ik het wel. Dan roept zoontje me s'ochtends al. :roflmao: even betalen en 5 seconden na betaling kan je al weer kijken.

8. lies276

lies276 Niet meer actief

Hier ook nog altijd blij met Netflix! Vooral de kinderen kijken vaak series.
    Zelf ben ik niet zo van de films, maar ook meer van de series.
    Soms kijk ik weken heel weinig, soms (te)veel;).
    Ik vind het aanbod ook wisselend. De ene keer kan ik heel veel op mijn favorietenlijst toevoegen, de andere keer kan ik niks vinden wat ik leuk vind.

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Zoals al meerdere keren is gezegt:
    Je aanmelden via de website. Niet via de app. Via de website moet je je email adres geven en wachtwoord en hoe je wil betalen. Dan even wachten tot hij geactiveerd is en met die gegevens kan je vervolgens inloggen op de app.

En mocht dat om 1 of andere reden niet werken dan zet je de app op je tablet of telefoon en cast je die naar de tv.
    Voordeel van een smart tv...

Manolito vindt dit leuk.
  10. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier via iDeal betaald, is ook gewoon een optie.
    Wij zijn er heel blij mee. Ik hoop wel dat er binnenkort weer wat nieuwe dingen worden toegevoegd, ook voor kinderen, zeker voor kinderen heb ik het idee dat het al een tijdje stil staat...

We hebben ook Videoland gehad; vreselijk! Nooit meer!

11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.720
    113
    Met Netflix en de NOS en NPO app voor nieuws en enkele programma's die ik wil zien, heb ik meer dan genoeg. Netflix en NOS zitten op de tv, NPO cast ik vanaf mijn telefoon.

12. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik "jat" netflix van mijn zus. Maar kijk ook maar een paar dingen die ik écht leuk vind. Ik wil bepaalde programma's op de gewone tv ook niet missen.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij hebben Ziggo go en Netflix. Samen vind ik het wel voldoende.

Netflix voor de series en Ziggo voor films en af en toe tv.

Ik kijk heel erg graag BBC dus heb ik nog wel gewone tv nodig.

Maar Netfix zijn wij heel tevreden over. Wordt steeds beter ook.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij kijken Netflix en gewoon t.v. Denk 50/50. Denk dat we Netflix nu 2 of 3 jaar hebben. Bevalt goed. Gewoon via de site aangemeld destijds, dan heb je geen creditcard nodig.

15. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Thnx voor de uitleg!

Deel Deze Pagina