Ervaringen NHA thuisstudie (medisch secretaresse)

Discussie in 'De lounge' gestart door Elsa86, 12 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Ik heb me zojuist ingeschreven bij de NHA, voor de cursus medisch secretaresse.

Ik werk nu ruim 7 jaar in de zorg (thuiszorg) en het bevalt me totaal niet meer. Ik zat al langer te denken aan Medisch Sectretaresse en heb nu dus eindelijk de stap genomen.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de NHA? En/of Medisxh Secretaresse?

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    met allebei niet, maar heb wel hoop (spook)verhalen gelezen/gehoord over de NHA, alsmede de NTI.

zolang je maar over de discipline beschikt ook er wel daadwerkelijk ook thuis aan te gaan zitten, anders maakt het niet uit waar je de thuisstudie volgt maar dan zal t sowieso mislukken ;)

succes en hopelijk kun je ermee een baan vinden "straks"

3. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    Heb je ook gekeken naar het aanbod aan werk in medisch secretaresses?
    Ik had een klasgenoot doktersassistente die zich liet omscholen tot doktersassistente omdat ze niet aan het werk kwam als medisch secretaresse.

Veel succes in elk geval met je studie!

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik volg een opleiding bij de nti nu ruim een jaar. Ik ben echt heel tevreden!

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Nee, maar een vriendin van me is medisch secretaresse en zij zei idd dat het werkaanbod niet heel goed is. Toch wil ik het graag doen. Doktersassistente heb ik ook aan zitten denken. Wie weet ga ik dat ooit nog doen.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Wat leuk dat je dat gaat doen! Ik kom juist veel van doe vacatures tegen en denk er ook wel eens aan om dat te doen. Werk ook in de thuiszorg.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou idd even kijken, de meeste ziekenhuizen werken idd met doktersassistentes ipv medisch secretaresses.

8. Noorie

Noorie Niet meer actief

Ik heb begrepen dat de banen als medisch secretaresse op korte termijn minimaal zullen zijn.
    In veel ziekenhuizen hier in de buurt hebben de medische secretaresses zich al moeten omscholen.
    Zonde van je geld denk ik

Deel Deze Pagina