Ervaringen Nij Geertgen, Nij Barrahus en Brussel

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kmoon, 7 mei 2025 om 16:46.

1. Kmoon

Kmoon Lid

2 sep 2023
    23
    10
    3
    Vrouw
    Hoi meiden!
    Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar ervaringen van stellen die bij de kliniek Geertgen, Barrahus of ziekenhuis Brussel een traject hebben gevolgd.

Mijn man en ik hebben 5 IUI pogingen gedaan en 1 ivf, waarbij 1 follikel. Hier is een embryo uit ontstaan maar helaas ben ik niet zwanger geraakt. Ik heb een zeer lage AMH van 0,37 (ik ben 30 jaar). In ons huidige ziekenhuis kunnen we niet meer verder omdat er maar 1 embryo was en onze arts had geadviseerd om naar Belgiƫ te gaan. We hebben een intakegesprek gepland staan in Brussel. Maar nu las ik veel over Nij clinics en dat zij ook veel verder gaan met de maximale dosis hormonen en veel persoonlijker werken.

Zijn er meiden die ervaringen hebben bij een van de Nij clinics (wij komen uit Amsterdam dus de afstand naar beide locaties is hetzelfde) of in Brussel/Jette?

2. Kwibus

Kwibus Lid

27 okt 2016
    51
    47
    18
    Brabant
    #2 Kwibus, 7 mei 2025 om 18:27
    Laatst bewerkt: 7 mei 2025 om 18:56
    Ik heb 2 icsi pogingen gehad bij Nij Geertgen. Na 4 IUI pogingen en 1 ICSI poging in het ziekenhuis zijn wij overgestapt na Nij Geertgen. Voor ons voelde het als een warm bad, wij zijn heel goed begeleid en ze hebben mij ook de vrijheid gegeven om zelf te kiezen voor een kort of lang traject (en ik kreeg een hogere dosis medicatie dan in het ziekenhuis).

Er is ook veel nazorg geweest bij mij mijn miskramen en de artsen zijn zeer vriendelijk.
    Wel is er 1 mannelijke arts en weet dat zijn spreekuur altijd minimaal 45 minuten tot een uur uitloopt omdat hij echt met je meedenkt.
    Na 6 terugplaatsingen en een traject van 10 jaar zijn we afgelopen januari de trotse ouders geworden van een dochtertje.

3. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.434
    587
    113
    Vrouw
    Wij zijn onder behandeling geweest bij nijgeertgen.

Na uitbehandeld te zijn bij het ziekenhuis zijn we over gestapt.
    2 pogingen, 1 gestopt en 1 pogingen 1 eicel en bevruchting.
    Zijn behandeld door de arts, waarvan t spreekuur altijd uit loopt, en hij nam echt de tijd voor ons verhaal en om te kijken wat de beste opties waren.
    Heb kort protocol gehad ivm lage amh (0,4 toen 28 was en 0,2 toen ik 29 was) en kreeg hogere dosering dan in t ziekenhuis.
    We hebben 1 poging gedaan waaruit 5 eicellen, 3 goed voor bevruchting.
    Mijn dochter is de verse terugplaatsing en zoon is 2de embryo die was ingevroren.

We hebben hele goede na zorg gehad, bij mijn zoontje meerdere echo's ivm bloedverlies en ze leefde echt mee.

4. Niens

Niens Lid

24 apr 2023
    36
    25
    18
    Vrouw
    Wij zijn onder behandeling geweest bij Nij Geertgen. Ik vond het daar erg fijn. Ze zijn heel open en eerlijk en denken ook echt met je mee. Ik ben van de eerste ICSI poging zwanger geraakt.

Deel Deze Pagina