Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden. Gisteren getest met kv 2 voor 5 euro. Na 5 min had ik een licht maar zichtbaar streepje. Na 10 minuten werd ie duidelijker en na 30 minuten overduidelijk positief. Alleen mag je em maar tot 5 minuten aflezen volgens gebruiksaanwijzing. Vorige maand moest ik donderdags ongesteld worden. Heb ik 's avonds getest en had ik dus ook een heel licht streepje, deze is niet donkerder geworden. En vrijdagmorgen heel vroeg ben ik toen ongesteld geworden. Ik ben nu dus ook erg bang dat ik weer ongesteld ga worden. Wie heeft er ervaring met het kleuren van het streepje na de afleestijd?
hier eerst super licht (wel enorm duidelijk) na half uur liep de rest van de kleurstof door en had ik mijn knaller. ze zijn niet meer zo snel donker als vroeger. maar streep is streep hoor
Helaas verschillende verhalen over de 2 voor 5 van het kv. Zelf bleven de testen spierwit als ik niet in verwachting was maar veel meiden hebben last van indroogstreepjes. Wel is mijn opgevallen dat ze niet meer zo snel en mooi reageren op hcg als 7 jaar terug. Heb je de andere test al gedaan?
Ik heb altijd al goeie ervaringen gehad met die Kruidvat testen. Hiermee wil ik zeggen: als ik niet zwanger was bleef deze wit, was ik wel zwanger kreeg ik een streepje... Ik denk dat (als ik het zo lees) je de test gewoon mag vertrouwen hoor En wat is 'een licht' streepje? Heb je een foto? Ben benieuwd
De eerste is na 5 minuten. Deze is vrij onduidelijk maar als je inzoomt zie je roze streep. De tweede is na 30 minuten gemaakt. Ik ga zo naar kruidvat om die testen met een plus te halen maar ben enorm bang voor de uitslag.
Niet bang zijn hoor nonam, deze is 100% positief! Deze testen doen er wat langer over om echt duidelijk te worden. Maar dit is absoluut geen vals positief! Gefeliciteerd met je zs! Die plustesten vind ik persoonlijk erg onduidelijk af te lezen. Als je deze zelfde test doet zul je zien dat de streep vandaag donkerder is dan gisteren.
Ik heb goede ervaringen met de KV2v5. Geen indroogstreepjes oid. Ik vind wel dat je ze pas na 10 minuten goed kan aflezen, na 5 minuten zijn ze nog niet goed afleesbaar.
Ik heb met deze testen gewoon goede ervaring, was altijd wit als ik niet zwanger was. kruidvat heeft ook nog een andere met zo een dipstick hier heb ik een valse lijn mee gehad. dus ik ga lekker voor action, die zijn niet zo gevoelig en geven alleen een streepje als je echt zwanger bent (uit mijn ervaring)
Persoonlijk zou ik die andere (met die plus) van Kruidvat nu ook niet gaan uittesten, maar zou ik wel dezelfde test kopen als die je al gebruikt hebt. en 2 dagen wachten en dan nog eens testen. Of morgen gewoon als je je niet kan inhouden Als je dezelfde test koopt, dan kan je beter vergelijken met elkaar... Over de test met de plus ook nog niet zoveel positiefs over gehoord...
Ik vind je test duidelijk positief! Gefeliciteerd! Die plus test zou ik niet kopen, gewoon weer de 2 voor 5 euro. Dan kan je ze ook beter vergelijken.
Ik vind hem ook duidelijk en heb dezelfde ervaring met de testen op het moment. Het duurt echt wat langer voordat ze helemaal goed duidelijk zijn. Ik dacht dat mijn test lichter was dan die van gisteren maar dat is helemaal niet zo (ik heb ze onder elkaar gelegd toen de laatste was ingedroogd (dan heeft hij dezelfde kleur als de andere) en toen bleek hij een tikje donkerder te zijn)... Ik zeg dus ook gefeliciteerd!
bij mij duurt het ook langer dan 5 min voor kv2v5 zijn "definitieve" kleur krijgt. Maar heb nooit een vals positieve test gehad. Dus ik denk voorzichtig gefeliciteerd
Wat een lieve reacties! Dank jullie wel! Ik heb vanmiddag zowel de test met plus als 2 voor 5 gekocht. Heb de plus test gedaan. En binnen 2 minuten had ik een duidelijke plus. Morgenochtend doe ik nog een keer die van 2 voor 5 om te vergelijken maar ik denk dat ik toch wel zwanger ben. Heel onwerkelijk! We zouden a.s. woensdag de uitslagen krijgen van onderzoeken bij de gynaecoloog omdat we al zolang bezig zijn. Nu maar hopen dat het blijft zitten.