Nod zal vrijdag - zaterdag zijn. Ik voel me alleen alsof in ongi ga worden en ik zag vanmorgen wat lichtbruine afscheiding. Nu ga ik dus twijfelen of ik mezelf wat gek zit te maken hier Action testen heb ik ook gedaan en daar zie ik niks op
Ja weet je, de testen drogen langzaam op. Er stond al iets maar kreeg het moeilijk op de foto. Deze is iets later genomen maar dat is niet uren geweest
Ja vreselijk om die krengen goed op de foto te krijgen. Merk ook dat de kwaliteit gelijk achteruit gaat als je ze hier uploadt...
Voor KV-testen beschouw ik dit echt als negatief. Zeker als je schrijft dat de Action volledig blanco blijft. KV-testen geven echt heel vaak indrogers tegenwoordig helaas
Sluit me aan bij BB. Vind hem niet positief. Heb de afgelopen maanden regelmatig van dat soort lijntjes gehad op de kv en was niet zwanger. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Sorry vind het er ook niet positief uitzien, ik heb vorige week deze test ook gehad en toch ongesteld geworden.
Ik zie ze op beide wel, maar ik weet het niet...zelf nooit vals getest met deze, maar zie het hier wel vaker voorbij komen.En je bent nog vroeg...ik teste s middags altijd veel duidelijker met de kv...Misschien dat eens proberen?
Uh heb ik dan zulke goede ogen?? Zie ze op allemaal duidelijk en roze.. Dit zijn gewoon zwanger streepjes hoor! Of t ook goed zit weet ik natuurlijk niet, maar zou over 2 dagen nog eens testen!
ik zie ze wel, maar heb de afgelopen maanden zelf meerdere keren zulke streepjes gehad en toch ongesteld geworden. Ik hoop dus dat ze op gaan lopen en idd, probeer eens 's middags een test.