ik heb net een pakje opengemaakt voor mijn middelste dochter. was een shirtje van hello kitty en een heel apart rokje. in de advertentie stond dat er een klein gaatje aan de bovenkant van het rokje zat en het daarom dus voor en klein prijsje weg mocht. afijn ik heb het gekocht en het is zooooooo leuk!!! het gaatje heb ik naar moeten speuren wel 5 minuten en toen zag ik iid iets wat op een piep piepklein gaatje zou moeten lijken. het shirtje is echt gewoon als nieuw zoals ook beloofd. allebei heerlijk fris gewassen en gestreken. dus zo kan het dus ook op marktplaats. vond dat dat ook weleens gezegd mocht worden
Ik heb voor dochter ook enorm veel positieve ervaringen. Maat 50/56 hebben wij de hele kledinginboedel (rompers, sokjes, mutsjes, slaapzak, broekjes, tshirts etc) alleen via marktplaats gekocht. En het zag er allemaal echt super uit! Voor zoon hebben wij minder geluk via marktplaats.
Het kan inderdaad echt beide kanten op! Hier ook een Z8 jurkje waar ik de legging bij kreeg omdat er een gaatje in zat. Nou, ik heb me rot gezocht naar dat gaatje . En ook eens een set voor iets van 2 tientjes incl verzenden van noppies met 2 shirts, jurkje, blouseje, 2 rokjes en een legging en kon niet zien dat het gedragen was. Denk er nog vaak aan . Helaas ook vaak rommel gekregen wat ik rechtstreeks weg heb gegooid. Merkkleding maar compleet verwassen of met vlekken. En dan wel aanbieden voor zo goed als nieuw... Bah...