Doen jullie iets aan valentijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door carpediem2010, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik heb een kaart op de broodtrommel van mijn mannetje gedaan, dus die ziet ie op zijn werk.
    Verder niets gekocht ofzo

2. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    ik heb ook een kaart gekocht en een schattig lingerie broekje hihi verder ook niet zo veel bijzonders ben benieuwd of hij iets voor mij heeft hihi zou het wel leuk vinden

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb niks gedaan. Kom de deur ook niet uit dus dat is wat lastiger.
    Maar wij brengen Valentijnsdag heel romantisch samen door in het ziekenhuis. Mag mn man lief op mij wachten terwijl ik word geopereerd. Mogelijk koopt ie een bloemetje in het ziekenhuis ;)

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Veel sterkte vandaag Red!!

Hier geen Valentijn :D als mijn man er nu nog wat aan zou doen zou ik overwegen om ook wat voor hem te doen maar aangezien ik al in geen jaren er iets van heb gemerkt van zijn kant, ga ik ook geen moeite doen ;)

5. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    315
    39
    28
    omgeving rotterdam
    Een lieve kaart gestuurd naar het ziekenhuis waar hij morgen al 2 weken ligt.
    Afgelopen jaren was hij de gene die altijd wat deed. Maar dat gaat nu helaas niet.

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wij gaan vanavond uit eten en naar de film. We kennen elkaar al heel lang maar dit is eigenlijk de eerste echte Valentijn samen, dus wel speciaal! Moet alleen nog even op zoek naar een kleinigheidje voor hem.

7. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Nou wij doen er ook niet echt wat aan...
    Wel een leuk idee om iets in z'n trommel te doen... Maar helaas had ik daar zelf niet inspiratie genoeg voor :D
    Heb wel een doosje auto drop in de vorm van een hartje haha

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij doen er niks aan, ik had zelfs niet in de gaten dat het vandaag al de 14e is ;).

9. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Nee, ik vind het flauwe kul...

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Heb echt niets met Valentijn... Wij zijn allebei nog al van de bloemen, kaartjes en cadeautjes dus het hoeft ook niet per se vandaag.

11. Tese

Tese Niet meer actief

Hier hetzelfde !

12. Islah

Islah Niet meer actief

Nee.

Een vroegere buurman van mij heette trouwens Valentijn.

13. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik heb een leuke nieuwe koffiemok gekocht en stoere smurf erop en voor mij een smurfin mok (matching moks hihi) dat soort dingen kan hij wel waarderen, verder niets.. ik heb pas een nieuwe telefoon van hem gehad dus hij zei vanmorgen dat ik er maar een strikje omheen moest doen voor vandaag LOL!! (als geintje natuurlijk)

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wij doen er niets aan dit jaar en waarschijnlijk ook komende jaren, hebben we samen besloten.. :D.

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wij doen er meestal niets aan, en momenteel kan ons geld sowieso beter besteed worden. Dus ik heb niks gekocht en ik verwacht ook niet dat manlief er uberhaupt aan denkt...

16. Islah

Islah Niet meer actief

@ Degenen die het maar commercieel gedoe vinden. Vraag me gewoon af, dat is kerst, sinterklaas, pasen e.d toch ook gewoon? Waarom dan wel bv. kerst en deze feestdag niet?

Heb zelf andere redenen waarom ik dit niet vier.

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Gewoon een kaartje gekocht en die ligt vanmiddag wel in de brievenbus als hij thuis komt :). Meer doen we er ook niet aan, vind het zo commercieel. Heb nog wel een anoniem kaartje naar mijn moeder en zus gestuurd.

18. lea

lea Fanatiek lid

nee niet echt, maar mijn man had voor valentijn een valentijnsontbijtje gemaakt voor het hele gezin. met broodjes eitje, thee.......erg lief...

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee niet meer. Toen we net verkering hadden wel maar mijn man vind het geldklopperij.
    Hij krijgt vandaag wel een kaartje over de bus van mij en de kids

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Kerst en sinterklaas vind ik wat anders.

Je hoeft toch niet persé op 14 feb een bloemetje te kopen om je lief te vertellen dat je van hem of haar houd?

Dat kan toch op elke dag van t jaar?

( dat vind ik van Valentijnsdag ) En Kerst en Sinterklaas zijn eigenlijk feesten die een beetje uit hun verband getrokken zijn;)

Deel Deze Pagina