ver (170km) verhuizen ja of nee ?

Discussie in 'De lounge' gestart door sepherine, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hoi
    Beetje dilemma hier , hart zegt bwaaa verstand zegt voluit ja !!!
    We krijgen de kans te vehuizen , 170km verder maaar , veel goedkoper (300pm) we hebben het krap , net haalbaar .
    School is hier een ramp . Slecht zonder comunicatie en ver , daar dicht geen wachtlijst goede comunicatie ( weet ik van men klein broertje)
    Kunnen daar ook kleding en meubelhulp krijgen indien nodig , juiste dokters en medicatie kan worden terugbetaald , flesvoeding kan ik gratis halen , ht is aan zee dus kids kunne gratis spele op et strand .
    Hier is alles megaaa duur een attest voor gezinssamenstellinh kost hierb20 euro vuilniszakken 30euro voor 10 .
    Ga zo maar door .
    Nou is h2t gewoon zo dat ik twijfel want er zijn een aantal mensen die zggen tja doe maar ga maar maar mij zie je dan nooit meer !!!
    ?...
    Hart of verstand ?

Ps typ op tablt veeeel fouten dus ;)

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zeg doen! Vrijwel altijd op je verstand varen wat dit betreft :)

3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Vraag jezelf af waar je gelukkiger bent.

Als je hier wil blijven voor de mensen om je heen, dan zou ik nog eens goed nadenken of die mensen het wel waard zijn aangezien ze je nu al mededelen dat je ze nooit terug gaat zien als je vertrekt...

Succes met je keuze!

4. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja doen, echt belangrijke mensen blijf je gewoon zien. En met al dat geld wat je bespaart, kun je wel eens heen en weer rijden.

Krijg je heimwee, zie je dan wel weer.

Maar thuis is, waar je met je gezin bent.

5. sepherine

Verstand zegt 100 keer jaaaa ... ook voor werk is het daar beter , hier is ht duur en net net net komen we toe , daar is het veel goedkoper mezr hulp beter werk dus extra over voor de kidq ... maar me, hart vcht ....

6. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Ik lees meer voordelen dan nadelen! Ik zeg doen!
    Echte vrienden houden contact en anders maak je vanzelf wel weer nieuwe vrienden.

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik zou het doen. En zo te lezen heb je je keus al gemaakt ;)

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik zou het doen

(er zit trouwens toch gewoon een backspace op je tablet?)

9. sepherine

Die mensen zie ik 1 keer per jaar wanneer ik moeite doe om met de kids 1uur te reizen .... heb hier nog vriend2n die het net heeeeel leuk vinden en nu al zegen hoe geweldig jt word voor ons eindelijk wat beter financieel en mzet leuks voor de kids

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Woont je broertje daar ook in de buurt?

Waar krijg je over een paar jaar spijt van?
    Dat je wel bent verhuisd maar het bekende hebt achtergelaten of blijven waar je nu bent en altijd denken aan hoeveel beter je het had kunnen hebben.

Mensen die zeggen mij zie je nooit meer, dat zijn toch geen vrienden dus die kan je dan ook wel missen.
    En als zij een mooi aanbod krijgen zijn ze waarschijnlijk wel weg.
    Vrienden zoeken je overal op, ook 170km verder.

11. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben het ook gedaan en zou het echt niet meer anders willen. bij ons zat er trouwens niets van financiën achter, maar een gevoel dat ik me daar niet prettig voelde en zijn toen samen op een voor ons onbekende plaatst volledig opnieuw gestart.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hey als het voordelig is voor jullie, zou ik het wel doen. ik kom van nederland, 90 km ver van mijn geboorteplaats. in het begin was het moeilijk. maar ik vind het veel beter, je wenter wel snel aan. Dus ik zou mijn verstand gebruiken.

maar ik woon ook in Antwerpen, maar ik betaal niks voor een gezinsamenstelling.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Alleen voor vrienden moet je niet blijven, met een beetje energie maak je wel weer nieuwe. Ik lees ook voornamelijk voordelen dus ik zou het doen...

14. rums

rums Niet meer actief

Mensen die dit zeggen zijn zeker niet de moeite waard om wel te blijven wonen waar je woont.

Het klinkt echt veelbelovend! Het is fijn om veel minder geld kwijt te zijn per maand EN met je kinderen naar het strand! wow :D

15. sepherine

Ok effe nog wat meer ik heb 16 jaar gewoond waar we nu wonen . Waar we ht aanbod hebbe, heb ik ook 4jaar gewoond , ben gewoon terug verhuisd voor men mannetje heb hem hier leren kennen . Ik heb dus 170 km verder familie men broertje MIJN ouders ( hebben veel ruzie gehad maar laatte maanden veel volwassen gesprekken en mijn mams heeft nog max 5jaar te leven ) de vrienden daar hebben echt moeite gedaan om me op te zoeken etc etc . Mijn man zit ht ook cht zitte om te verhuizen aangezien we daar voordeel hebben vriend3n die moeite doen enzo

16. sepherine

Ht huisje is 300 minder per maand en 50meter van het strand hihi

17. sepherine

Oja het is een huis met 4 slaapkamers , groteeeeee tuin , veranda waskot etc , wonen nu inneen app me 2 kamers en 1 mini kamer met kleinnteraas en kleine woonkamer

18. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Zo te lezen heb je je keuze al gemaakt. En vrienden? Als het echte vrienden zijn, dan houdt dat contact wel stand. Ik ben geboren in Friesland, vervolgens verhuist naar Gelderland met mn moeder en woon nu in bijna het onderste hoekje van Nederland.

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nou als dit alles is.. zou ik zeggen verhuizen!

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik snap niet waarom je nog twijfelt :p

Deel Deze Pagina