Ervaringen Nuna buggy?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Luvv, Jan 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Zijn er mensen met ervaringen met deze buggy?
    Ik kan er zo weinig vinden en eigenlijk vinden we deze buggy verreweg de mooiste die er op het moment te krijgen is. Hij moet alleen wel handig en comfortabel zijn natuurlijk ;)

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb zelf een tijdje getwijfeld of ik hem zou halen. Maar had hem alleen nog op internet gezien.

Gisteren zag ik iemand ermee lopen in de stad.. Weet niet of hun misschien de wagen toegetakeld hadden (zo zag het er niet naar uit) maar ik zou er nog geen 20 euro voor over hebben als ik hem zo zag. Vond het toch maar een gammel ding eerlijk gezegd.

Ik zou in ieder geval voor dat geld voor een andere buggy gaan nu ik die gezien heb.

3. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor de STOKKE gekozen, maar omdat we nogal van hip houden, twijfelden we ook echt over de nieuwe NUNA.
    Uiteindelijk zijn we er niet voor gegaan. We vonden dat we nog te weinig ervaringen van mensen en reviews op internet erover konden vinden. Bovendien voelde het kapje heel gammel aan (schoof niet makkelijk open en dicht). Het leek inderdaad niet zo stevig. Het frame was op zich wel oke, maar wij vielen er uiteindelijk toch niet voor... alhoewel het een mooi ding is. De STOKKE gaf ons veel meer voordelen.

4. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

Jul 8, 2008
    719
    0
    0
    Hallo

wij hebben heb getest in de winkel voor ons zoontje en ik vond hem echt niet fijn heel laag als je je kindje plat wil leggen moet dat met een rits die moet je open en dicht ritsen vind het geen fijne wagen voor dat geld krijg je toch een vele fijndere wagen hoor.

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Mmm dit klinkt niet echt positief helaas. Welke raden jullie dan wel aan??

6. Mary T

Mary T Lid

Oct 10, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb hem ook alleen op internet gezien en het lijkt me echt een hippe buggy, waarmee niet iedereen loopt. Alleen al daarom vind ik hem zo leuk:)!

Maar hij moet wel handig in gebruik zijn natuurlijk. Ik ben vooral bang dat de baby niet goed kan slapen in deze buggy. Met 6 maanden ongeveer kunnen ze in de buggy, maar deze heeft amper een ligstand. Is het wel goed als een baby zo enkele uurtjes moet slapen?

Moeders met een gewone zapp zeggen dat hun kindjes wel gewoon in de buggy in slaap vallen, zelfs rechtop. Dus misschien kan het wel?

Ik twijfel dus ook heel erg. Een andere optie voor mij is de maxi cosi mila. Maar deze ziet er wel wat "gewoner" uit. Ik wil in elk geval een compacte maar stevige buggy waarop ook een maxi cosi kan geklikt worden.
    Iemand nog tips?

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb ook lang getwijfeld, maar ik vond hem in het echt er nogal plastic uitzien.

Uiteindelijk zijn we voor de maclaren gegaan. Vrij standaard, maar ik hoor daar alleen maar positieve verhalen over.

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik vond de Nuna ook erg mooi zo van een plaatje. Toen ik 'm een keer in het echt in de stad zag, dacht ik eerst, wat is dat voor een speelgoedwagentje, toen zag ik pas dat dat dus de Nuna was 8). Zoals eerder gezegd, een hoog plastic-gehalte en oogde niet erg stevig.

Wij zijn uiteindelijk voor een Maclaren quest gegaan, echt een superbuggy.

9. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zag hem laatst ook in de stad en schrok er ook van. Hij maakte een hoop lawaai, idd als een plastick wagentje. Hier stond 'ie ook op t lijstje maar nu dus niet meer.

Mary T, het is sowieso beter om met 6 maanden gewoon de wandelwageninzet van je kinderwagen te gebruiken ipv een buggy. Ik heb nog geen buggy voor onze dochter, wil er pas eentje gaan kopen als we van t voorjaar op de fiets weggaan omdat de wandelwagen dan niet mee kan.

10. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Jammer van jullie ervaringen. Ik heb Nuna gemaild omdat wij de buggy echt heel mooi vinden (ook in t echt) en in april komt er een nieuwe uit met enkele verbeteringen (grotere wielen en zitting kan helemaal plat). Voor ons de reden om dat model nog even af te wachten. Voor de zomer hebben we m toch nog niet nodig en dat de zitting platter kan vind ik wel t wachten waard.

11. Mary T

Mary T Lid

Oct 10, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is pàs interessant! Ik vind de Nuna buggy echt hip qua design en de twee grote nadelen, de kleine wieltjes en de beperkte ligstand, gaan ze dus aanpakken!

Ik ben uitgerekend voor eind mei. Ik ga de buggy eerst eens in het echt bekijken en uittesten. Dus ik ga ook afwachten tot april vooraleer ik een beslissing neem. Hopelijk wordt hij niet nog duurder dan!

Een degelijke kinderwagen met reiswieg en wandelwageninzet heb ik al, dus deze buggy is gewoon voor erbij, voor op de fiets, voor een snelle boodschap en voor op reis.

Weet je ook precies wanneer in april de verbeterde versie komt?

12. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Nee. Hij wordt getoond op de 9 maanden beurs en vanaf april in de winkel te krijgen. Ik ga helaas niet naar de 9 maanden beurs dus zal moeten wachten tot april. Geen idee wanneer precies in april. Hij komt in de kleuren wineberry (paars), sand en licorice.. Dit vind ik wel jammer want wilde eigenlijk t liefst gewoon de zwart/grijze. Maar ach de voordelen van de buggy zijn belangrijker dan de kleur he? ;)

13. Mary T

Mary T Lid

Oct 10, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

"Licorice" is ook een mooie kleur vind ik. Dit is de zwarte kleur, maar eigenlijk is het meer heel donkerbruin. Als ik voor deze buggy kies, wordt het deze kleur.

14. Mary T

Mary T Lid

Oct 10, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb baby-dump gemaild om te vragen vanaf wanneer ze de verbeterde versie van de nuna buggy verkopen.

Ik kreeg als antwoord dat ze hem nu al verkopen?! De nuna buggy die op hun site staat, is zogezegd de nieuwste versie.

Hmmm, ik denk toch echt van niet?!

15. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    ze verzinnen elk jaar weer hip uitziende buggy's maar ik vind het constant krakkemikkige dingen. in de babyzaken zeggen ze ook allemaal dat de maclaren uiteindelijk de beste en sterkste is..en dat klopt!

16. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    #16 Luvv, Feb 12, 2011
    Last edited: Feb 12, 2011
    Beetje late reactie maar nee dat lijkt me niet. Nuna presenteert m tijdens de 9 maanden beurs en dan wordt ie vanaf april in de winkels verwacht.

17. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Misschien is dat zo maar vind m niet zo mooi. Vond de Nuna ook heerlijk rijden in de winkel. Maar even afwachten.

Share This Page