Wij moeten nog een wipstoeltje aanschaffen, en nu vinden wij die Nuna Leaf erg mooi. Ik vind de meeste wipstoeltjes nl. echt niet om aan te zien..maar het gaat natuurlijk om wat het fijnst voor het kindje is. Heeft iemand de Nuna Leaf en wat vind je kindje ervan?
Ik twijfelde tussen de nuna leaf en Baby Björn balance. Wij hebben de nuna gekregen als kraamcadeau en de kleine vind het erg fijn. Wij hebben ook de speelboog erbij.
Wij hebben ook de Nuna Leaf met speelboog. Erg mooie wipstoel (vonden wij wel belangrijk) en rustige schommel voor de baby.
De Nuna Leaf is leuk tot een maand of 3/4. Ik heb heb hem ook gehad maar we hebben nu de Babybjorn Balance. De Nuna Leaf is erg plat en niet verstelbaar dus je kindje kan er alleen in liggen. Als ik je een tip mag geven ga dan voor de Babybjorn, daar heb je veel langer plezier van. In de winkel waar ik hem kocht zeiden ze dit ook dat de Babybjorn een betere keuze is. En je kan aan de gordel allemaal leuk speeltjes doen als je kindje iets ouder is. En dan nog een puntje, de Nuna Leaf is erg log en je neemt hem niet even mee op visite ergens. Hij neemt gigantisch veel ruimte in. De Babybjorn wel, die kan helemaal plat en is superlicht. Je kan hem ook 's-avonds bij wijze van gewoon even wegzetten opgeklapt in een kast.
Wij hebben ook de nuna leaf. Ons zoontje vind hem nog steeds geweldig. We hebben hem gekocht toen hij 2 maanden oud was nu is hij 11 maanden en we gebruiken hem nog steeds hij gaat er rechtop in zitten en als hij moe wordt gaat hij zelf lekker liggen. Ik vind hem ook erg mooi en hoop dat mijn zoontje er nog lang plezier van heeft.
Wel van de nuna leaf hoor! Zoon zit er ook nog steeds weleens in, ik vind hem niet lelijk in mijn woonkamer. En maar 3-4 mnd bruikbaar? Neee hoor, ik gebruik hem veel langer! Heb er nu 3 in van 7 mnd, 5,5 mnd en 5,5 mnd.
Nee joh ruim 2 jaar bruikbaar. Hier gekocht voor onze jongste dochter, maar als zij er niet in zit, dan ligt haar broer of zus er wel in. Dol zijn ze op dat ding. Ze zijn nu ruim 2 jaar, en kijken af en toe een filmpje erin, of eten een koekje. Ze zijn ongeveer 13 kilo. Kan dus heel lang. Heb echt spijt dat ik hem niet bij mn tweeling al had. Kopen echt een aanrader. Wij hebben de bisc kleur. Zal even een foto bijvoegen, hier is zoon 2 jaar, en loungt lekker hij hangt er nu een beetje raar in maar meestal zit hij netjes zoals het hoort, en dat gaat nog prima!
Aanrader! Wij hebben hem de eerste vier maanden veel gebruikt. En ook gewoon meegenomen als we ergens op visite gingen, de poot klik je er heel eenvoudig af. Nu is hij even in gebruik door onze rode kater als slaapplek Mijn dochter speelt nu vooral op de grond op het speelkleed. Binnenkort rga ik hem wassen en dan kan mijn dochter er weer in relaxen, lekker in de tuin ofzo.