Wie heeft er ervaringen? Heb al veel gelezen op internet vooral positieve verhalen maar het gaat me vooral om het meenemen op de fiets?
Het is een ideale buggy, alleen mijn ervaring is als er een voetenzak inzat, kon mijn meisje haar riempjes niet meer goed om. Die leken wel te klein (In de grootste stand!) Kwa inklappen is ie erg compact, maar hoe wil je hem meenemen op de fiets? heb je daar een speciale beugel voor? Wist niet dat dat kon
Wij hebben hem ook en hij bevalt inderdaad super! Voor het meenemen op de fiets vind ik hem alleen te zwaar. Je kunt er een aparte beugel voor kopen om hem op je fiets mee te kunnen nemen. Maar ik zelf zou dan voor een lichter exemplaar gaan.
Ik vond hem qua gewicht goed mee te nemen op de fiets. het is alleen stoeien met het neerzetten van de fiets, kind eruit en buggy eraf zonder dat je de fiets kunt loslaten. Verder vind ik hem in het gebruik ideaal. Rijdt ook super.
Ik vind hem juist fijner dan een andere buggy aan de fiets, omdat hij er achter hangt ipv aan de zijkant, waardoor de balans van je fiets beter is. Hij gaat hier mee op de bakfiets (tweewieler). En sowieso is het echt een superfijn ding! We hebben ook een Maclaren, mar die kan echt niet tippen aan de Nuna.
Oké dames bedankt voor de reacties! Ik had inderdaad gezien dat ie met een beugel achter de fiets kan. Ik denk er nog even over. Misschien moet ik toch voor een lichter exemplaar gaan. Als ik bedenk wat ik hem in verhouding dan gebruik. Iig bedankt!!
Ik heb hem ook en vind hem super! Ik neem hem gewoon mee achterop de fiets, je merkt het wel maar het is echt goed te doen. Hij rijd superfijn!