Goed boodschappennet voor bugaboo?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door patriez26, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Ik heb een bugaboo donkey en gebruik hem nu nog voor 1 kindje en dus met de boodschappenmand dus nu nog genoeg ruimte voor de boodschappen, maar ben dus zwanger van de tweede en dan heb ik die boodschappenmand er niet meer op. Ik vroeg me dus af of jullie een goed sterk boodschappennet weten die je aan de schuine kant kan bevestigen? Ik hoor het graag!!

2. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    ik heb hem net in gebruik maar zover ik weet hebben ze die niet omdat de wagen dan niet meer stabiel is.. maar is de mand onderop niet groot genoeg? anders haken kopen en een tas aanhangen?

3. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Oké nou ik ben de joolz gewend met zo boodschappennet. En vind zo'n mandje onderin nooit heel handig met erin en eruit halen.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik gooi altijd alles onderin, past echt heel veel in. En heb 2 tassenhaken waar ik overige dingen aan hang.

5. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Ja ik heb ook al twee tassenhaken gekocht, ik dacht handig voor de luiertas, maar kan idd ook een boodschappentas aan. Ik ben gewoon een beetje verwend met mijn joolz geweest denk. Die had zo'n xl boodschappennet ideaal. Hahah

6. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik weet t:) ik ben sinds twee dagen over van de joolz naar donkey.. Maar kan wel veel kwijt onderin en ik ben benieuwd straks als ik m als duo ga gebruiken.. Misschien kom ik er dan op terug;)

Deel Deze Pagina