Ik denk eraan om de zensy te kopen maar ik heb al gewone kruiken in huis. Deze vond ik de vorige keer erg vervelend en de kraamzorg gaf aan dat de zensy prima was. Wie van jullie heeft ervaring en is het inderdaad een aanrader of meerwaarde?
Ik lees even met je mee Een voordeel aan een zensy lijkt mij iig dat je niet steeds naar beneden/de keuken hoeft snachts om te vullen met gekookt water
Ik heb gezien hoe een client eruit zag nadat een normale kruik open was gegaan en ze gloeiend heet water over zich had gekregen..Dat wil ik echt niet voor mn baby. Wij hebben ook de zensy..geen gekloot met warm water!
Mijn schoonzus had 'm, super ding! Als ik dat eerder had geweten, had ik 'm ook gebruikt ipv de kruiken. Ook later nog lekker bij bv buikpijn!
Volgens mijn kraamzorg is 1 genoeg idd. Maar ik beval in het zkh ik weet niet of dat nog verschil maakt
de zensy staat in mijn boekje tussen het lijsje wat je thuis moet hebben voor de baby en kraamzorg. staat bij dat 1 genoeg is. ik heb zelf nog bellywarmers maar ga ze eerst nog even testen anders schaf ik zelf de zensy ook aan. de gewone heet water kruiken staan mij niet aan
Ik zweer bij de zenzy! Dl had m al snel niet meer nodig dus nu is ie weer van mama! Heerlijk op een koude dag of bij buikpijn!
Ik ben er ook echt blij mee geweest. Heb er alleen de eerste week gebruik van gemaakt, maar het idee dat er geen heet water kan lekken, vond ik heel fijn. Bleef ook lang warm. Ik ga het lekker vanaf nu voor mezelf gebruiken
Handig om zo ervaringen te lezen! Ik heb hem ook gelijk besteld Nu vroeg ik me alleen af.... er staat dat hij bij 4 minuten 5 tot 6 uur warm is. Maar kan je hem dan ook korter opladen waardoor hij iets korter warm is (ookal is 4 minuten natuurlijk al super snel).