Wij gaan verhuizen en nu wil ik de meidenkamers alle twee roze en mint doen. Zijn er meer dames hier die hun kinderkamertjes roze en mint hebben gedaan? Ik ben erg benieuwd naar foto's om ideeën op te doen!
Sorry ik ga geen foto plaatsten, maar de muren van mijn dochter zijn mintgroen/aqua (Elsa blauw als je dat wat zegt) en ze heeft verder alles wit met roze. Ik vind het zelf echt heel leuk staan. Vooral ook met veel drukke patroontjes (pip-achtige dingen).
Dit is/was de babykamer voor ons 2e dochtertje* https://igcdn-photos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11271048_444741582373788_58706660_n.jpg Het is maar een klein kamertje dus ik krijg het er niet heel goed op. Maar ik vind de combi van mint en roze echt prachtig! Ons mint is wel iets meer richting het groen, maar ook richting het blauw vind ik erg mooi.
Hi! Heb je zelf die lage kast (Hemnes toch?) geschilderd? En hoe? Zit er aan te denken om dat voor de nieuwe kamer van dl te doen.
Ja klopt. Ik heb toen die donker kleurige versie met muurverf en een rolletje geverfd. (Met de kwast gaat het niet goed) En als laatst een matte lak er overheen. Ik wilde een bepaalde kleur die ze toen niet in matte lak hadden. vandaar de omweg. De witte Hemnes is van ander materiaal en moeilijker overschilderbaar.
Mooie kamertjes!! Ik heb via pinterest ook al ideeën opgedaan ja! Mijn oudste krijgt een licht taupekleurig bed met zilvere glitter erdoor heen, de kledingkast is wit, muren wit en een muur in mint (mint richting groen) ik twijfel welke kleur ik de gordijnen zal doen? Fuschia of toch baby roze? Mijn jongste heeft alle meubels wit en ik wil daar mintgroen met babyroze doen..
We zijn net begonnen met de baby kamer dus ik kan nog geen foto's laten zien maar wel een indruk geven hoe wij het gaan doen. De baby kamer is een redelijk kleine kamer waarin een ledikant, commode, badje en eendeurskast past. De meubels zijn wit. De muur waar het ledikant en de kast komen te staan blijft (gebroken) wit. Er komt een baby roze klamboe. De dekentjes zijn van Koeka, 1 in mint kleur en 1 baby roze. Er komt een wit gordijn in de kamer en de muur rondom het raam word mint. De muur waar de commode komt word baby roze. Ook de accessoires mint en roze. Grijze accessoires zouden er ook nog bij kunnen.
Babykamer is in 2 kleuren geschilderd. Onderste helft van de muren in Celestial Blue en bovenste helft in Echo. Allebei van Little Greene. De rest van het kamertje wordt ingericht met zwart, wit en roze spullen.
Op Kinderkamerstylist.nl vind je ook leuke voorbeeldkamertjes. Rose en mint zijn daar ook erg hip. Hier ook super mooie kamers meiden!