wij gaan van de week een proefdruk bestellen, ik zit alleen nog met 2 stukjes tekst waarvan ik niet weet hoe ik het precies wil hebben. Ik twijfel nog over hoe we onze namen erop zetten Zo: Man & Vrouw Achternaam Zus & Broer of zo: Man & Vrouw Zus & Broer Achternaam Waar staat de achternaam het meest logisch? Achter onze namen of achter de namen van de kids? En we willen een kraamfeest geven, en dit op het geboortekaartje zetten. Een gedichtje vind ik niet zo leuk, omdat we al een ander gedichtje op het kaartje hebben. Bij onze zoon stond er op: U kunt kennismaken met 'baby' en ons feliciteren op ons kraamfeest. (en dan de datum, tijd en plaats) Maar ik vind het zinnetje niet zo leuk, heeft iemand betere ideeen? Alvast bedankt voor het meedenken!
voor het kraamfeest denk ik aan deze zin: U kunt 'baby' bewonderen en ons feliciteren op .. september van .. tot .. Wat vinden jullie daarvan?? Ik wil graag duidelijk hebben dat mensen thuis niet welkom zijn, maar dat niet té onaardig omschrijven (Onze ouders en broers/zussen weten wel dat zij welkom zijn, en dat is voor ons genoeg drukte thuis)
Hoi Happymam, Dat "bewonderen" erbij is wel een goeie. Voorbeeld: Om ons wondertje te kunnen bewonderen, geven/organiseren (hoe chique je de term ook wilt) wij een kraamfeest op...om...hier en daar... Zoiets? En ja, je kan moeilijk zeggen dat je ze thuis niet wil hebben, maar dit lijkt me toch duidelijk. En wat betreft de namen, wij hebben ouders plus achternamen en daaronder zusje/broertje van (zonder achternaam). Spreekt voor zich als je kids allen dezelfde 8ernaam dragen. Maar stel je kids dragen een andere 8ernaam, vind ik het eigenlijk ook niet zo belangrijk om die erop te zetten en het ziet er dan zo rommelig uit, denk ik dan.
Wij houden een feest om de geboorte van ..... te vieren en jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd om hem/haar een knuffel te komen geven / bewonderen (kan je zelf invullen) Het kraamfeest is op (datum e.d.) Iedereen is van harte welkom om .... te komen knuffelen op ons kraamfeest welke wij geven op ... september 2011 (en tijd enzo erachter) Omdat wij allemaal nog even moeten wennen aan de drukte van een broertje / zusje erbij, willen wij eerst zelf nog even genieten van ... daarom houden wij over een paar weken een kraamfeest zodat u ... kunt komen bewonderen.. Ik zou gewoon zetten Familie ..... OF Papa, Mama, Oudste kind, Jongste kind en dan achternaam
en w.b. achternaam, ik zou doen wat je als eerste hebt gezegd, Man &vrouw achternaam Broer&zus vind ik er natuurlijker uitzien, maar misschien zien anderen dat weer anders en tekst lijkt me duidelijk dat je de mensen op kraamfeest verwacht en niet zomaar aan de deur
Ik zou ook de achternaam achter de namen van jou en je man zetten. Kids zonder achternaam. Kraamfeest doen wij niet, dus nooit over zinnetjes nagedacht
Had ik nog niet aan gedacht, maar dat wordt het! Papa & Mama, Zus en Broer Achternaam Bedankt! Voor 't kraamfeest ben ik er nog niet helemaal uit, dus ideetjes zijn nog welkom!