Ervaringen Nuna Pepp?

Discussion in 'De babyuitzet' started by MamMo, Jun 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Pepp doen?

1. Ja, goed idee!

2. Nee, ik adviseer een andere!

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

ohja je zal wel gelijk hebben idd!!

tja ligt er aan of je de ligstand dan wilt idd!

2. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    zit er bij de nieuwe geen ligstand dan? dat lijkt me wel zo fijn met slapen ?

3. fafje

fafje Niet meer actief

(bij d oude)

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen

misschien toch niet de geschikste buggy voor ons Silly. Aangezien we beide grote kindjes hebben.
    Ik zag namelijk op de site dat het aanbevolen werd om de buggy voor kindjes te gebruiken tot 18 kilo. Dus zolang kunnen onze kindjes er dan niet in vrees ik......

5. MamMo

MamMo Bekend lid

Mar 1, 2011
    866
    86
    28
    Joepie, mailtje gehad, hij is onderweg! Ik had nooit gedacht ooit nog zo warm te lopen voor een wandelwagen! haha

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Is het ook niet zonde van het geld, als je voor de andere dingen toch de bugaboo pakt? Hij is alleen voor de vakantie omdat anders de auto zo snel vol is met de wandelwagen. En als er ooit een tweede komt wil ik ook een tweelingbuggy dus ik zit ernstig te twijfelen of het niet zonde is van het geld :S:S moeilijk moeilijk ;)

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vraag me alleen af of hij nog mee op de fiets kan als je een achterzitje achterop hebt. Ik heb er naar gekeken maar op mjn mamafiets lukt het niet.

8. MamMo

MamMo Bekend lid

Mar 1, 2011
    866
    86
    28
    Goeie vraag! Ik durf het niet te zeggen, maar zou balen zijn als dat niet kan!

Iemand enig idee?

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Hier ook tevreden. Heb ook de gele en gebruiken m nu zo'n 2 weken en hij bevalt super!

10. MamMo

MamMo Bekend lid

Mar 1, 2011
    866
    86
    28
  11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Nog meer mensen een foto ;) ? Dat is toch anders kijken dan een lege wagen.

12. annabuik

annabuik Actief lid

Feb 3, 2007
    383
    0
    0
    Vind toch dat ie erg kiept als mn zoontje helemaal in slaapstand ligt. is dat bij alle buggy's zo? Verder tevreden hoor, ook al achterop de fiets gehad, wel een beetje een gevaarte maar wel stabiel.

13. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
  14. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Deze is van 2 weken geleden:

15. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    De nieuwe heeft 3 standen: helemaal recht- relax stand- en helemaal plat.

Het oude model heeft er 2: helemaal recht en de relax stand.

16. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Dat zou gewoon moeten passen. Is eigelijk een normale buggydrager maar dan dubbel. Bij een standaard buggydrager kan het stoeltje er ook gewoon op dus bij die van de Nuna zou het ook moeten kunnen.

17. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb het oude model, dus die niet helemaal plat kan. Is voor ons opzich prima omdat ik hem maar zelden gebruik. Maar als ik er nu eentje zou kopen werd het wel een nieuwe, die waren er toen nog niet. :p

18. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    De platte ligstand gebruik ik ook maar zelden. Als mijn zoontje toevallig in de auto in slaap is gevallen leg ik hem plat. Maar in de buggy zelf slaapt hij eigelijk nooit meer.
    De relax stand is eigelijk al ver genoeg om te slapen, dan knikt het hoofd ook niet meer naar voren, eigelijk net als in de autostoel groep 1.

19. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja, ik vind hem ook prima! Mijn dochter slaapt eigenlijk nooit in de wagen. Ze slaapt 1 x per dag en dan zijn we altijd thuis, en anders gebruiken we de kinderwagen. (bijv dagje pretpark ofzoiets, dan slaapt ze nog wel in de wagen) De pepp gebruiken we op vakantie/weekendjes weg en met de fiets. Meestal maar kort dus en dan slaapt ze dus ook niet. Dus ik vind het prima zo. Maar moet eerlijk zeggen dat toen ik zag dat de nieuwe wel helemaal plat kan, ik wel een beetje baalde. ;)

20. MamMo

MamMo Bekend lid

Mar 1, 2011
    866
    86
    28
    Opmerking; ik heb een Sparta mama fiets (kraamkado van mijn ouders) Daar moest de lamp wel af en de bijbehorende fietstassen passen nu niet meer. (Het zijn van die fietstassen die je aan de zijkant vast klikt, snap je?) Maar verder ziet het er wel heel stabiel uit en het lijkt mij dat een zitje achterop geen probleem hoeft te zijn.

Ik ga nu uitkijken naar leuke 'gewone' fietstassen, dat kan wel!

Verder nog steeds heel blij met de aankoop! Ben er gisteren helemaal mee naar de stad gelopen, 4 km denk ik. Dat ging lekker soepel!

In zijn wandelwagen gaat hij wel eens zweten als hij slaapt, in de nuna niet.

Fijn weekend!

Share This Page