hallo, heb een vraagje? mijn dochtertje van 4,5 maand houdt maar 3 tot 3,5uur tussen de voedingen in, vindt dit te kort. ik geef smorgens en s'avonds 3 tot 4 scheppen rijstebloem,hetging een aantal dagen goed hielder 4 uren tussen maar et lukt nietmeer. wat te doen? ik zit op 4 a 5 flessen 180/6,ligt eraan hoe laatze wakker is. ook krijgt ze fruithapje weet niet meer hoe ik he aan moet pakken. tips zijn welkom
misschien voeding ophogen? of voeding voor hongerige kindjes kopen? mijn dochtertje is bijna 4 maand en krijgt 5 keer 180/6 en we zijn heel voorzichtig begonnen met fruit, paar hapjes per dag en dan langzaam opbouwen maar mag nog geen naam hebben. ze laat er met gemak 4 uur tussen zitten dus ik zou in jouw geval voeding voor hongerige kindjes proberen of de voeding ophogen naar 210/7.
jah idd misschien voeding voor hongerige baby's,, heeft hier wonderen gedaan toen Liam het nog mocht hebben,, ( kma ) en misschien 200 water doen,, Liefsz
Hier ook al hoor! Vanaf 2 maanden geloof ik... Nutriton door de voeding heeft hier ook een tijd goed geholpen. Het dikt de voeding in waardoor mn zoontje langer verzadigd bleef (maar hij had wel 5 pepluiers per dag door dat spul...) Met fruithappen ging het ook iets beter, gebruik je ook al groentenhappen? Verzadigd vaak toch ietsje beter? Zeker als je er later ook wat aardappel door heen doet! Bij mij leek het ook alsof mijn zoontje steeds meer en meer nodig had maar op een gegeven moment stagneerde het wel weer. En nu lijkt oie weer sneller "vol" te zitten. Mischien toch een groeispurtje ofzo?
voeding voor hongerige baby, tja zou het echt nodig zijn. ik ben al een aantal keren van voeding veranderd, ik had eerst nutrilon omneo met nutriton maar ze bleef gillen, en spugen, hier hield ik wel 4 uren ertussen nu heb ik friso comfort en ik heb een heel ander kind, veel vrolijker maar ze blijft 3 uren ertussen houden. misschien ind een groeispurt, ik weet het niet, wil niet dat mijn meissie honger heeft, maar wil ook niet te snel weer opnieuw overstappen. fruit geef ik eigenlijk maar voor erbij ze lust er wel steeds meer van, groente heb ik 1 keer geprobeerd maar ze vond het niet lekker misschien ind nog maar eens proberen.